آتش گرفتن گلکسی اس 6 اج

باز هم سامسونگ با آتش گرفتن گلکسی اس 6 اج خبرساز شد

زمانی قرار بود گلکسی نوت 7 یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال 2016 باشد، اما گزارشات متعدد از انفجار این گوشی باعث شد تا علاوه بر آسیب دیدن نام سامسونگ، اعتماد بسیاری از کاربران نیز از بین رود. در شرایطی که شاید فقط معرفی نسل جدید گوشی های موبایل بتواند سامسونگ را از این وضعیت نجات دهد، گزارشی از آتش گرفتن گلکسی اس 6 اج منتشر شده که احتمالا شنیدن آن برای مدیران سامسونگ خوشایند نباشد.

اگرچه تنها مقصر اصلی در داستان منفجر شدن گلکسی نوت 7، سامسونگ بود و نمی‌توان آن را یک حادثه یا عدم توجه به نکات ایمنی توسط کاربران دانست، اما با ذهنیت بدی که مردم از گوشی های این شرکت پیدا کرده‌اند، هر خبری از آتش گرفتن گوشی های موبایل سامسونگ به ضرر آنها خواهد بود.

آتش گرفتن گلکسی اس 6 اج

اخیرا یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت با نام کاربری ReturnThroughAether، تصاویری از گلکسی اس 6 اج خود را منتشر کرده که به‌نظر پیش از متوجه شدن صاحب آن، روی میزی که قرار داشته دچار حریق شده است. به‌گفته این کاربر، حالا او تمام عکس‌هایش از سفر اخیر خود به آفریقا را از دست داده و شاید بهتر بود به‌کمک یکی از سرویس‌های ذخیره‌سازی آنلاین، نسخه‌ای پشتیبان از اطلاعات شخصی خود را تهیه می‌کرد.

در ادامه ReturnThroughAether اذعان داشته که خبر آتش گرفتن گلکسی اس 6 اج خود را به گوش مدیران سامسونگ و اپراتور مربوطه رسانده، اما هنوز خبری از تعویض گوشی یا جبران آن نیست. به‌علاوه او مدعی شده که طی این مدت هیچ نشانه‌ای از داغ شدن بیش از حد یا هر مشکلی که به‌نوعی با آتش گرفتن گوشی او مرتبط باشد را مشاهده نکرده است.

آتش گرفتن گلکسی اس 6 اج

آیا سامسونگ مسئول آتش گرفتن گلکسی اس 6 اج است؟

البته دلایل زیادی می‌تواند پشت آتش گرفتن گلکسی اس 6 اج وجود داشته باشد و تاکنون نیز گزارش‌های زیادی از منفجر شدن تلفن های هوشمند دیگر کمپانی‌ها منتشر شده است. اما همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، نام سامسونگ زیر ذره‌بین کاربران و خبرگزاری‌های اینترنتی قرار دارد. چند روز پیش به صورت رسمی اعلام شد که مهندسین سامسونگ علت منفجر شدن گلکسی نوت 7 را پیدا کرده‌اند اما هنوز آمادگی توضیح آن را ندارند.

اما ما مطمئنیم که در آینده، مدیران این شرکت کره‌ای با تشریح کامل علت آتش گرفتن گلکسی نوت 7 خیال کاربران از بابت امنیت بالای محصولات خود را راحت خواهند کرد.

آتش گرفتن گلکسی اس 6 اج

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اقا ینی چی گوشی های سام هنگ از زمان اس3دارن میترکن تاالان حتی اون جی7و جی5به طرز عجیبی صفحش یه دفه سیاه میشه که اینارم باید خبرشو بزارن

  2. کلا دورغه حتی به انفجار نوت7 هم من شک دارم که فقط در امریکا اتفاق می افتاد

  3. دروغه
    اقا خودشون گوشیشونو میترکونن و میگن که خودش ترکید واسه مشهور شدن
    اس ۶ خیلی وقته اومده که الان منفجر بشه

  4. من یه مدت نوت ۶ داشتم و از نظر سخت افرزاری و مخصوصا صفحه خیلی عالی بود.ولی گاهای خیلی پشتش داغ میشد.جوری که نگران میشدم.بهرحال بعد از ۶ ماه فروختم و آیفون ۶ اس خریدم.که از نظر نرم افزاری واقعا برتره و مثل ساعت کار میکنه.همه چی قابل اطمینان و مرتب و تمیز و کارآمد.

  5. درسته طرفدار سامسونگ نیستم ولی دیگه خداییش برا هر گوشی ممکنه پیش بیاد.
    ملیون ها عدد از اس 6 فروخته شده و دست مردمه و یکی دو مورد واقعا چیزی نیست

  6. سلام وخسته نباشید…واقعا باید این سامسونگ دیگه دور ریخت .

    • دوست عزیر دیگه واقعا مسخره بازی هست کارشون
      من موندم اس ۶ و اس ۷ این همه فروختن چرا الان منفجر میشن؟ چطور شد که نوت ۲ ها و اس ۴ ها و اس ۳ ها و حتی اس ۲ ها! یادشون افتاد زمان ترکیدن فرا رسیده؟ همینو بهم بگو تموم شه