جعبه کلید هوشمند

جعبه کلید هوشمند “ایگلو هاوم” و کنترل کامل دارایی ها از راه دور

جعبه کلید هوشمند ایگلوهاوم، کنترل از راه دور تمامی متعلقات و دارایی‌های فیزیکی را برای فرد فراهم کرده و آسایش خاطر و ایمنی را به همراه دارد که انسان همواره به دنبال آن بوده است.

جعبه کلید هوشمند ایگلوهاوم متعلق به شرکت سنگاپوری ایگلوهاوم است. این شرکت مدت‌هاست که به دنبال یافتن بهترین راه برای کنترل از راه دور متعلقات انسان است. با استفاده از این فناوری می‌توان امکان دسترسی به دارایی‌های خود را به دیگران بدهید، بدون آنکه نیازی به حضور فیزیکی شما باشد.

دوستان، مهمان‌ها و مستاجران شما و یا هر کس دیگری می‌تواند با استفاده از این فناوری به متعلقات و یا امکانات رفاهی شما دسترسی داشته باشد. از جعبه کلید هوشمند همچنین می‌توانید به عنوان مکانی امن برای نگهداری کلیدهای خود استفاده کنید و یا هر زمان که یکی از اعضا خانواده کلید خود را فراموش کند، می‌تواند از کلید مشابه در این جعبه کلید هوشمند استفاده نماید.

این دیوایس در واقع باکسی است که کلید‌ها در آن قرار دارند. تمامی آنچه که یک کاربر نیاز دارد تا این جعبه کلید هوشمند را باز کند و کلیدهای واقعی را از داخل آن درآورد، یک پین کد مخصوص و یا یک کلید بلوتوثی است. شما می‌توانید این پین کد و یا کلید بلوتوثی را برای محدوده‌های زمانی مختلف در اختیار هر کسی قرار دهید تا در آن محدوده زمانی به جعبه کلید هوشمند دسترسی داشته باشد.

یک راه دیگر برای باز کردن این جعبه و دسترسی به کلیدهای داخل آن وجود دارد و آن هم به همراه داشتن یک کلید مخصوص برای باز کرد جعبه است.

جعبه کلید هوشمند با بدنه بسیار محکم

ایگلو هاوم در حدود 3/3 پاوند وزن دارد و تا حدودی شبیه به یک مروارید درشت است که اندازه آن شامل 5/4 اینچ عرض در 5/6 اینچ طول و 5/1 اینچ ضخامت است. این جعبه کلید هوشمند را می‌توان با استفاه از دستگیره کمانی شکل فوقانی به هر جایی وصل کرد و یا آن را به دیوار پیچ نمود.

برای ایمنی هر چه بیشتر این جعبه کلید هوشمند از آلیاژ «روی تقویت شده با فولاد» استفاده شده است. دستگیره فوقانی که به آن اشاره شد نیز از فولادی با پوشش سیلیکونی ساخته شده است.

فضای داخل جعبه کلید برای جا دادن شش کلید کافی است و نیز جا برای هفت کلید کارتی تعبیه شده است. برای استفاده از این جعبه کلید هوشمند نیاز به اینترنت وای فای وجود ندارد، زیرا این دیوایس در ارتباط با برنامه گوشی کار می‌کند.

چهار باتری AAA این امکان را به جعبه می‌دهند که به مدت 12 ماه روشن بماند. اگر باتری‌های داخلی خراب شوند، می‌توان از یک باتری 19 ولت بیرونی برای فعال‌سازی جعبه استفاده کرد.

صاحبان ملکی که با “ایر بی اند بی” همکاری می‌کنند، می‌توانند از این جعبه کلید در جهت تسهیل در اجاره منازل خود استفاده کنند. با دادن پین کد به مهمانان می‌توان امکان دسترسی آنها را به جعبه کلید و کلیدهای واقعی داخل آن فراهم کرد. در واقع این وسیله چالش حضور فیزیکی موجر و مستاجر را در سامانه ایر بی اند بی برطرف کرده است و بدون حضور موجر می‌توان از امکانات مختلف وی برای محدوده زمانی مشخص استفاده کرد.

این فناوری به شما آزادی عمل بسیاری می‌دهد؛ با استفاده از آن می‌توان به سراسر دنیا سفر کرد و کنترل کلیه متعلقات و اموال خود را در دست داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*