آخرین باری که اقدام به خرید تبلت اندرویدی کردید کی بود؟ (نظرسنجی)

نظرسنجی: آخرین بار چه زمانی اقدام به خرید تبلت اندرویدی کرده‌اید؟

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که تبلت های اندرویدی این روزها حال و روز خوبی ندارند. شاید آخرین تبلت اندرویدی که توانست حرفی برای گفتن داشته باشد، تبلت پیکسل سی (Pixel C) بود. با این حال، معایبی مانند قیمت بالا و وزن زیاد، مانع موفقیت این تبلت در بازارهای جهانی شد. اما از آخرین باری که شما به عنوان یکی از طرفداران این سیستم عامل محبوب، اقدام به خرید تبلت اندرویدی کردید، چقدر می‌گذرد؟

این روزها خرید تبلت اندرویدی با استقبال کمی مواجه شده است

تبلت های خانواده کیندل فایر آمازون (Amazon Kindle Fire) را می‌توان از آن دست تبلت های غیر اپلی دانست که به نسبت توانستند موفقیت خوبی در فروش داشته و برخلاف دیگر تبلت های اندرویدی ، به افزایش فروش 175 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برسند. این تبلت ها به سیستم عامل اختصاصی فایر او اس (Fire OS) شرکت آمازون بر پایه سیستم عامل اندروید مجهز هستند. البته نظرسنجی امروز گجت نیوز در خصوص خرید تبلت اندرویدی است نه تبلت هایی مانند آمازون با سیستم عاملی کپی‌برداری شده از اندروید؛ تبلت هایی مانند آمازون به دلیل عدم مطابقت سیستم عامل اختصاصی با سیستم عامل اندروید گوگل مد نظر ما قرار نداشته و در این نظرسنجی محلی از اعراب ندارند.

سوال اصلی این است: آخرین باری که اقدام به خرید تبلت اندرویدی کردید جه زمانی بود؟ امسال؟ سال گذشته؟ سال‌ها پیش؟ اصلا تا به حال یک تبلت اندرویدی خریده‌اید؟ چه چیزی شما را به نگه داشتن تبلت قدیمی‌تان ترغیب کرده است؟ فقدان گزینه‌ای مناسب، یا کمیاب شدن تبلت مورد نظر شما از لحاظ شکل و اندازه (مثل یک تبلت 7 اینچی)؟ یا شاید هم اصلا تبلتی با سیستم عامل اندروید را نمی‌پسندید؟

در نظرسنجی زیر شرکت کرده و به ما بگویید از آخرین باری که اقدام به خرید تبلت اندرویدی کردید چقدر گذشته است؟ شما می‌توانید دلیل خود را نیز در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.