مشکل اسپیکر گوشی گوگل پیکسل

مشکل اسپیکر گوشی گوگل پیکسل در ولوم بالا جدی است + ویدیو

با توجه به پست یکی از کاربران ردیت به نام “Badmark”، وی ادعا می‌کند که از 4 گوشی گوگل پیکسل ایکس ال خریداری کرده (که یکی از آن‌ها برای همسرش بوده است)، سه مورد از آن‌ها به خاطر مشکل صدا برای او دردسر ساز شده‌اند. ظاهرا وی زمانی که میزان ولوم صدای این سه گوشی را در بالاترین حالت قرار داده، صدای خش خش از بلندگوی آن‌ها خارج شده است. در ویدیو زیر مشاهده خواهید کرد که گوشی پیکسل او در حال پخش تریلر فیلم “The Mummy” بوده و زمانی که ولوم تا انتها به بالا می‌رود، مشکل اسپیکر گوشی گوگل پیکسل محرز می‌شود.

یکی دیگر از نویسندگان ردیت به نام “Abattleofone” می‌گوید که او هیچگاه در هنگام پخش تریلر فیلم مذکور با بالاترین حد ولوم صدا، متوجه مشکل جدی در پخش نشده است! با این حال یکی دیگر از کاربران صاحب گوشی گوگل پیکسل ایکس ال ادعا می‌کند، زمانی که او ولوم را از مرز 80 به بالا می‌برد، صدای خش خش می‌شنود. ما همچنین یک ویدیو دیگر را می‌توانیم مشاهده کنیم. در این ویدیو مارک بوکمن به طور واضحی مشکل اسپیکر گوشی گوگل پیکسل را همراه با اپلیکیشن Perfect Piano نشان می‌دهد. در این ویدیو دو گوشی پیکسل ایکس ال و یک گوشی پیکسل دیده می‌شود که هر سه آن‌ها دارای ایراد هستند و جالب است بدانید که هر سه نیز در یک میزان ولوم یکسان با این اشکال روبه رو می‌شوند.

ویدیو مشکل اسپیکر گوشی گوگل پیکسل

اگر بر این باورید که یک به روزرسانی نرم افزاری، می‌تواند بهترین راه حل برای مشکل اسپیکر گوشی گوگل پیکسل باشد، ما نیز با شما هم عقیده‌ایم؛ هرچند واقعا نمی‌دانیم که چه زمانی این به روزرسانی منتشر خواهد شد! مشکل اصلی اینجاست که گوگل هنوز به وجود این ایراد، اعتراف نکرده است. بنابراین اگر شما هم با چنین ایرادی در گوشی گوگل پیکسل خود برخورد کرده‌اید، فورا آن را به گوگل گزارش کنید. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که مشکل اسپیکر گوشی گوگل پیکسل برای شما وجود دارد یا خیر، توصیه ما به شما پخش تریلر فیلم The Mummy است تا اگر مشکلی بود، راحت‌تر بتوان آن را پیدا کرد. مطمئن شوید که ولوم دستگاهتان در هنگام پخش این فیلم، در بالاترین حالت ممکن تنظیم شده است. ما امیدواریم که گوگل هر چه سریع‌تر این مشکل را قبول کند و با ارائه یک به روزرسانی، مشکلات کاربران گوشی های پیکسل را برطرف کند.

تریلر فیلم The Mummy جهت تست اسپیکر گوشی پیکسل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*