تصاویر احتمالی پرچمدار نوکیا

فاش شدن تصاویر احتمالی پرچمدار نوکیا با پردازنده اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم

کمپانی اچ ام دی (HMD) که حق فروش گوشی‌های همراه با لوگو نوکیا را به دست آورده است، پیش‌تر اعلام کرد در سه ماهه اول سال 2017 میلادی گوشی‌‎های قدرت گرفته از اندروید را با این برند معرفی خواهد کرد. با توجه به این زمان‌بندی اعلام شده، احتمال مشاهده این دستگاه‌ها با برند Nokia در نمایشگاه MWC سال 2017 بسیار بالا خواهد بود. با توجه به شایعات و تصاویر زیاد منتشر شده در اینترنت، تاکنون انتظار می‌رفت تا این محصولات همگی در دسته‌بندی میان‌رده‌ها قرار بگیرند. به نظر می‌رسد علاوه بر این دستگاه‌ها، پرچمداری نیز از پرچمدار پیشین کل دنیای گوشی‌های همراه در راه است، چرا که تصاویر احتمالی پرچمدار نوکیا اخیرا فاش شده است.

تصاویر احتمالی پرچمدار نوکیا از  وجود صفحه نمایشی بزرگ خبر می‌دهد

حدود بیست روز پیش نوکیا به طور رسمی به شرکت اچ ام دی فروخته شد تا برای یک بازه زمانی ده ساله این برند گوشی های موبایل، تحت انحصار شرکت فنلاندی و قدرتمند اچ ام دی قرار گیرد. مالک جدید نوکیا اعلام کرد نخستین گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا را در نیمه نخست سال 2017 میلادی روانه بازار خواهد کرد. حالا به نظر می‌رسد زمان عرضه باز هم کاهش یافته و به جای نیمه نخست، به سه ماهه نخست رسیده است. فاش شدن تصاویر احتمالی پرچمدار نوکیا نشان می‌دهد به احتمال قوی شاهد یک دستگاه اندرویدی قدرتمند در میان میان‌رده‌های وعده داده شده خواهیم بود.

تصاویر احتمالی پرچمدار نوکیابعد از انتشار چندین عکس پیرامون محصولات آتی نوکیا، این بار ویبو (Weibo) دست به افشا تصاویر احتمالی پرچمدار نوکیا و نمونه اولیه این گوشی زده است. در کنار این تصاویر، مشخصه‌هایی نیز عنوان شده‌اند که در صورت به حقیقت پیوستن، به طور جد به بازگشت این برند به دنیای گوشی‌های هوشمند با کسب درصد قابل توجه بازار کمک خواهند کرد. این پرچمدار از قرار معلوم نوکیا پی (Nokia P) نام داشته و چیپست اسنپدراگون 835 (Snapdragon 835) مغز متفکر آن خواهد بود. حافظه رم 6 گیگابایتی و دوربین پشتی 23 مگاپیکسلی با لنز زایس (Zeiss) از دیگر مشخصه‌های احتمالی آن هستند. البته بر اساس شایعات پیشین باید صفحه نمایش کواد اچ‌دی (2560 در 1440) را نیز به این مشخصه‌ها اضافه کنیم. اگر بخش دوربین این مدل به واقعیت بپیوندد، بعید به نظر می‌رسد هیچ عکاس حرفه‌ای لنز 23 مگاپیکسلی زایس را از دست بدهد.

اچ ام دی آغاز ورود محصولات با برند نوکیا را به ترتیب قد و توان اعلام کرده است تا رفته رفته با معرفی محصولات میان‌رده، نوبت به پرچمدار برسد. با توجه به این روال، میان‌رده‌های نوکیا به نمایشگاه MWC سال بعدی میلادی (حدود سه ماه دیگر) خواهند رسید، اما رونمایی از پرچمدار احتمالا به بعد از این زمان موکول خواهد شد. حدس ما این است که در MWC سال بعد، اچ ام دی بخش عمده محصولات خود را عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*