هدفون های ایرپادز

در صورت گم شدن یکی از هدفون های ایرپادز ، نیازی به خرید مجموعه کامل آن نخواهد بود

همان‌طور که در جریان هستید تا چند روز پیش، زمان عرضه هدفون های ایرپادز (AirPods) که همراه با آیفون 7 (iPhone 7) معرفی شده بودند، در هاله‌ای از ابهام قرار داشت تا اینکه اپل به صورت رسمی فروش آنلاین آنها را با قیمت 159 دلار آغاز کرد. اگرچه برخی از سایت‌ها دلیل تاخیر در عرضه این هدفون ها را مشکلات فنی در یک‌پارچه‌سازی صدا اعلام کردند، اما به‌ نظر اپل (Apple) با یک مشکل دیگر نیز رو‌به‌رو بوده و آن، پیدا کردن راهی برای حل مشکل گم شدن هدفون های ایرپادز است.

درست بعد از آغاز فروش هدفون های ایرپادز از طریق سایت آنلاین اپل، مدیران نیز قوانین مربوطه برای تعویض آنها در صورت گم شدن را اعلام کرده‌اند.

در صورت گم شدن هدفون های ایرپادز ، امکان خرید آنها به صورت جداگانه وجود دارد

در صورتی که کاربران یکی از گوشی های این هدفون را گم کنند، نیازی به پرداخت 160 دلار و خرید دوباره آن نخواهد بود و کاربران می‌توانند با پرداخت 69 دلار، یکی دیگر از این گوشی‌ها یا قاب اصلی را به صورت جداگانه خریداری کنند. به‌علاوه هزینه تعویض باتری هر کدام از گوشی‌ها یا خود قاب اصلی، 49 دلار خواهد بود. همچنین احتمالا باید متوجه شده باشید که 6.95 دلار بیشتر از حد معمول بابت مالیات و هزینه ارسال از کاربران دریافت می‌شود. خوش‌بختانه در صورتی که هر دو گوشی این هدفون بی سیم آسیب ببیند، امکان دریافت نسخه جایگزین آن با پرداخت 70 دلار وجود دارد.

برنامه اپل برای تعویض هدفون های ایرپادز می‌تواند تا حد زیادی از پرداخت پول اضافی جلوگیری کند، اما شاید دقت در استفاده از این هدفون ها بهتر از هر راه حل دیگری باشد.

هدفون های ایرپادز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*