نشست خبری ایسوس

در دومین روز الکامپ 2016: نشست خبری ایسوس و خبر از تولید محصول در ایران!

باز هم آذر ماه از راه رسید و بازهم بزرگترین رویداد حوزه فناوی اطلاعات، صنایع الکترونیک و کامپیوتر یعنی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، برپا شد. الکامپ 2016 از روز پنج شنبه 25 آذرماه، آغاز به کار کرد و تا یکشنبه 28 آذرماه همچنان پذیرای علاقمندان است. در دومین روز این نمایشگاه، به نشست خبری ایسوس دعوت شدیم. در این نشست، دو تن از مدیران ایسوس در ایران، در مورد اهداف، افتخارات، محصولات و برنامه‌های پیش روی این کمپانی تایوانی صحبت کردند. برای مرور خلاصه‌ای از این نشست، با گجت نیوز همراه باشید…نشست خبری ایسوس از ساعت 11:30 در ستاد خبری نمایشگاه بین المللی آغاز شد و حدود یک ساعت به طول انجامید. در ابتدای این جلسه، مهندس بوذری، مدیر بازاریابی ایسوس، به بیان افتخارات این کمپانی پرداخت. وی ایسوس را تحسین برانگیزترین کمپانی دنیا در سال 2015 اعلام کرد که از سوی وبسایت های معتبری مانند PCMAG و فوربس مورد تحسین قرار گرفته است. بوذری خاطرنشان کرد ایسوس موفق شد در سال گذشته مجموع 4368 جایزه از رسانه‌های سرتاسر دنیا دریافت کند که مهم‌ترین آنها در بخش طراحی هستند. وی گفت:

ایسوس، اکثر محصولاتش را بر اساس فلسفه مذهبی zen طراحی می‌کند که یک فلسفه مذهبی در آسیای شرقی است.  در سال 2017 نیز ایسوس تمام تمرکز خود را روی برند ROG خواهد گذاشت. پرژوکتورهای جیبی، محصول جذاب دیگری است که به کاربر اجازه می‌دهند تا یک پروژکتور به اندازه کف دست را با خود حمل کند و در مکان‌های مختلف از آن استفاده کند. ربات خانگی ایسوس با نام ZenBo در سال 2017 معرفی خواهد شد.

در پایان، بوذری، از تولید یکی از محصولات ایسوس در ایران، خبر داد. وی با اشاره به اینکه، این نشست خبری، اولین جایی است که این خبر منتشر می‌شود اظهار داشت:

به منظور خروج کمتر ارز از ایران و ایجاد اشتغال برای هموطنان ایرانی، ایسوس قصد دارد تا مونتاژ یکی از محصولات خود را در ایران آغاز کند.

در بخش دوم این نشست، سعید مسلمی، مدیر بخش فنی قطعات ایسوس، در سخنرانی مفصلی، محصولات و ویژگی‌های جالب و بعضاً منحصربفرد ایسوس را معرفی کرد. وی گفت: با توجه به اینکه سری ROG بالاترین برند محصولات ایسوس به شمار می‌روند و از طرفی برند استریکس نیز در میان تمام رقیبان، بالاترین رکورد اورکلاکینگ را از آن خود کرده، ایسوس تصمیم گرفت تا ساب برندی که ترکیبی از این دو برند محبوب است، با نام ROG Strix ارائه کند. در واقع ایسوس تصمیم گرفت دو برند قدرتمند خود را تحت عنوان ROG Strix با یکدیگر پیوند دهد. در ادامه مسلمی، لیستی از سخت افزارها و نرم افزارهای جذاب ایسوس را به تفصیل معرفی کرد که در ادامه به چند نمونه از آنها به اختصار، اشاره می‌کنیم:

  • ویژگی نرم افزاری ROG-RAM-Cache، ویژگی تازه‌ای است که ایسوس آن را روی سری‌های گیمینگ خود استفاده خواهد کرد.  ROG-RAM-Cache حدود 100 دلار، ارزش دارد، اما ایسوس آن را به طور رایگان روی محصولات خود قرار می‌دهد.
  • ایسوس با استفاده از سونیک استدیو، کیفیت صدای بالاتری را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.
  •  Key bot ایسوس، ویژگی دیگری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کیبوردهای معمولی خود را به یک کیبورد گیمینگ تبدیل کنید.
  • سرویس Secure Erased یا پاکسازی ایمن، راهکاری است که ایسوس برای بازگردان SSD به سرعت روزهای اول استفاده می‌کند.
  •  ایسوس با معرفی ZenDrive می‌تواند اطلاعات شما را تا 1000 سال محافظت کند و حتی با انداختن آن درون نیتروژن مایع، برای اطلاعات شما، کوچک‌ترین اتفاقی نمی‌افتد.

درباره این نویسنده

ناهید سادات ریاحی ، زاده ی اردیبهشت ۶۹ و دانشجوی دکترای شیمی کوانتوم محاسباتی در دانشگاه شهید بهشتی است. او علاقمند به دنیای کوانتوم، تکنولوژی و موسیقی (رپ/راک) بوده و علاوه بر سردبیری دیپ لوک، به طراحی وب و نویسندگی در گجت نیوز، بیگ تم و ماهنامه جیبی GSM مشغول است. ( لینکداین/ اینستاگرام )

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ایسوس مزخرف ترین برندیه که تا الان تجربش کردم،
    بطور متوسط قطعاتش دو سال کار میکنن بعدش بووم!
    مادربرد و لپ تاپ و تبلت و … شو داشتم، ولی همشون از دم آشغال بودن و بعد یه مدت یا باطلشون کردم یا دادمشون دوستام که از شرشون خلاص شم.

    • مطمئنم حتی تو عمرت یه وسیله با مارک ایسوس ندیدی که این چرت و پرت هارو میگی،تو قطعات کامپیوتر بهترین جنس ایسوس هست و بهترین مارک لپتاپ هم ایسوس هست ولی تو چجوری میگی آشغاله شاید تو شهر ما به یه چیز دیگه میگند ایسوس!!!!!!

    • شما با پدرتون به پاساژها و مراکز فروش بزرگ شهرهای بالایی تون بروید و تعداد فروشگاه های بزرگی که مارک ایسوز را می فروشند بشمارید شاید لازم باشه با فروشندگان با تجربه بازار واقعی هم مشورت کنی بعد بنویسی.