زمان برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه CES 2017 مشخص شد

زمان برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه CES 2017 مشخص شد

نمایشگاه CES 2017 به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای دنیای تکنولوژی در سال جاری قرار است که از روز ۵ ژانویه (۱۵ دی ماه) آغاز شود، اما گویا کمپانی سونی تا آن زمان صبر ندارد و کنفرانس خبری این برند ژاپنی برای رونمایی از محصولات جدیدش در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی ماه) برگزار می‌شود.

کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه CES 2017 قرار است که راس ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت محلی در لاس وگاس آمریکا برگزار شود. بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه‌ی به غرفه‌ی اختصاصی سونی با شماره‌ی ۱۷۳۰۰ در محل برگزاری CES در شهر لاس وگاس در این مراسم شرکت کنند. البته آن دسته از کاربرانی که امکان حضور در محل برگزاری رویداد را ندارند و همچنان می‌خواهند این مراسم جذاب را تماشا کنند نیز می‌توانند به این لینک مراجعه و پخش اینترنتی مراسم را به طور زنده تماشا کنند.

چه انتظاری از کنفرانس سونی در داریم؟

زمان برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه CES 2017 مشخص شد

احتمالا بخش موبایل این کمپانی ژاپنی حضور چندان جذابی و فعالی در این مراسم نخواهد داشت و پرچمداران بخش تلفن‌های همراهش را برای رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) نگه خواهد داشت. اما رونمایی از دو اسمارت فون با شماره مدل‌های G3121 و 3112 در این کنفرانس تا حدودی قطعی شده است. این دو گوشی هوشمند برخلاف شایعات از پیش مطرح شده، احتمالا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهند بود و رونمایی از آنها در کنار صحبت درباره‌ی پیشرفت پروژه‌ی عرضه‌ی به‌روزرسانی اندروید نوقا برای مدل‌‌های مختلف گوشی‌های اکسپریا، بخش مهمی از مراسم سونی را تشکیل خواهند داد.

البته مطمئنا و مطابق تمام ارائه‌های این برند ژاپنی، کنسول پلی استیشن و دنیای گیم نیز بخشی از زمان برگزاری را به خود اختصاص خواهند داد. گفتنی است که شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید با مراجعه به این مطلب از برنامه‌ی کمپانی‌های مختلف برای حضور در نمایشگاه CES 2017 اطلاع پیدا کرده و با محصولات احتمالی که در این رویداد بزرگ معرفی می‌شوند، آشنا شوید. با آغاز برگزاری این رویداد نیز می‌توانید پوشش خبری ویژه‌ی آن را در گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*