با کتاب خوان جديد سوني آشنا شويد

ایبوک ریدر یا کتابخوان جدید شرکت سونی یعنی PRS-T2 به صورت رسمی عرضه شد. قیمت این مدل ۱۲۹ دلار می باشد، در اين گجت از کاغذ الکترونیکی یا e-Paper بجای صفحه نمایش LCD استفاده شده است. در ادامه با توضيحات تکميلي و گالري تصاوير اين گجت با ما همراه شويد.

عمر باتری بسیار طولانی و وزنی بسیار سبک ویژگی هاییست که یک ایبوک ریدر خوب می بایست داشته باشد و در این دستگاه وجود دارد.
سونی در این دستگاه رابط کاربری را آپدیت کرده است، ضمن اینکه در این کتابخوان قابلیت پشتیبانی از Evernote نیز وجود دارد (یک سرویس ذخیره سازی اطلاعات). کتابخوان PRS-T2 از وای فای برای ارتباطات اینترنتی استفاده می کند و هیچگونه قابلیت های ارتباطی تلفن همراه برروی آن وجود ندارد.

علاوه بر استفاده از کتابهای مختلف دریافت شده برروی آن، خوانندگان می توانند کتابهای دیجیتالی را از کتابخانه های عمومی قرض بگیرند (حدود ۱۵۰۰۰ عنوان). کاربران همچنین می توانند کتابها را از Reader Store سونی خریداری نمایند که کاملا مبتنی بر وب می باشد (IE، فایرفاکس، کروم، سافاری) و نیاز به نصب نرم افزار خاصی نیست.

کتابخوان سونی PRS-T2 دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۶۰۰ پیکسل (E Ink) می باشد. حافظه داخلی آن ۱.۳ گیگابایت است و با استفاده از یک مایکرواس قابلیت افزایش آن تا ۳۲ گیگابایت وجود خواهد داشت.


منبع : the-ebook-reader

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*