نسخه جدید لانچر نوا

تجربه تمام ویژگی‌های گوشی های پیکسل با نسخه جدید لانچر نوا

لانچرها یکی از بهترین اپلیکیشن هایی هستند که تاکنون برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و توانایی تغییر شکل ظاهری دستگاه را تا حد زیادی دارند. حال بعد از مدت‌ها انتظار، روز گذشته نسخه جدید لانچر نوا (Nova Launcher) همراه با امکاناتی بسیار از طریق پلی استور منتشر شد.

آبان ماه بود که نسخه آزمایشی بتا از این لانچر همراه با امکانات اختصاصی گوشی های سری پیکسل گوگل (Google Pixel) در اختیار کاربران قرار گرفت. یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که به نسخه جدید لانچر نوا اضافه شده، امکان مشاهده لیست کشویی اپلیکیشن‌ها با کشیدن انگشت است، چیزی که نمونه آن در گوشی های سری پیکسل نیز دیده می‌شود. البته کاربران با مراجعه به بخش تنظیمات لانچر نوا و از قسمت کشوی اپلیکیشن‌ها و ویجت‌ها، گزینه Swipe to Open را فعال کنند.

دریافت نسخه جدید لانچر نوا ، امکانات گوشی های پیکسل را به دستگاه شما می‌آورد

از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید لانچر نوا نیز می‌توانیم به نوار جستجوی گوگل همانند گوشی های پیکسل، شرتکات‌ها یا میانبرهای لانچر اندروید 7.1، نمایی جدید برای جستجوی مطالب و مشاهده بخش‌های مختلف همچون آخرین اپلیکیشن‌ها، نرم افزارهای اخیر و آنهایی که بیشتر استفاده می‌کنید، لاک اسکرین و الگوهای حرکتی جدید اشاره کنیم. به‌علاوه، کاربران می‌توانند با پرداخت 4.99 دلار نسخه‌ کامل این لانچر یعنی پرایم (Nova Launcher Prime) را به‌همراه امکانات و پوسته‌‌های اختصاصی دریافت کنند.

هم‌اکنون نسخه جدید لانچر نوا به صورت کاملا رایگان و از طریق فروشگاه گوگل در اختیار تمامی علاقه‌مندان قرار گرفته است. به‌علاوه کاربرانی که تمایل به تست ویژگی‌های جدید این لانچر را با دریافت نسخه آزمایشی آن دارند، می‌توانند از طریق این لینک ثبت نام کنند. در ادامه نیز می‌توانید تصاویر رسمی از نسخه جدید این لانچر را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*