خرید ارزان محصولات تکنولوژی در استرالیا

استرالیا، نهمین کشور برای خرید ارزان محصولات تکنولوژی

بدون شک یکی از عوامل مهمی که برای مهاجرت باید بدان توجه زیادی داشت، قیمت محصولات و قدرت خرید مردم آن منطقه است. به خصوص اگر شما از طرفداران محصولات الکتریکی باشید، این قضیه از اهمیت بیشتری برای شما برخوردار خواهد بود؛ چرا که فناوری با سرعت زیادی در حال حرکت رو به جلو بوده و شما را مجبور می‌کند تا با فاصله زمانی کمی اقدام به آپگرید دستگاه‌های الکتریکی خود کنید. به نقل از یک مطالعه جدید که با مقایسه‌ای در بین قیمت‌های قابل ارائه 72 کشور مختلف انجام گرفته، کشور استرالیا نهمین کشور مناسب برای خرید ارزان محصولات تکنولوژی لقب گرفته است. شاخص قیمت حوزه تکنولوژی سال 2016-17 توسط یک پلتفرم تجارت الکترونیک به نام “Linio” مشخص شده است. این پلتفرم، متوسط هزینه 14 دستگاه تکنولوژی محبوب قابل ارائه در خرده فروشان مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و فروشگاه‌های آنلاین را در هر کشور محاسبه می‌کند.

استرالیا، کشوری مناسب برای خرید ارزان محصولات تکنولوژی و محبوب مهاجرین

نتایج به دست آمده از این مطالعه، نشان می‌دهد که استرالیا پنجمین کشور ارزان قیمت برای خرید تبلت های سامسونگ، ششمین کشور ارزان برای خرید پرینترهای چندمنظوره و هفتمین کشور مناسب برای خرید ساعت اپل (Apple Watch) و گوشی های اندرویدی است. هرچند رتبه استرالیا به طرز قابل توجهی در فروش محصولات اپل متفاوت ظاهر شده است. به طوری که این کشور در فروش لپ تاپ های مک بوک اپل در جایگاه شصت و یکم، آیپد مینی در جایگاه چهل و چهارم و همچنین در فروش گوشی های آیفون اپل نیز جایگاه بیستم را از آن خود کرده است.

خرید ارزان محصولات تکنولوژی در استرالیا

دیگر رتبه بندی قیمت‌ها برای کشور استرالیا شامل جایگاه چهل و نهم شارژرهای قابل حمل، رتبه چهل و چهارم در خرید یک محصول همانند هارد اکسترنال 2 ترابایتی و همچنین جایگاه بیست و هفتم برای خرید یک تلویزیون هوشمند 40 اینچی خواهند بود.

از دیگر کشورهای نزدیک به استرالیا می‌توان به نیوزلند اشاره کرد که به طور کلی رتبه ی پنجاه و دوم را در بین 72 کشور موجود در این رتبه بندی از آن خود کرده است. در همین حال، ونزوئلا به عنوان گران‌ترین کشور برای خرید محصولات تکنولوژی لقب گرفته است که این قضیه مربوط به نرخ بالای تورم موجود در این کشور است. هرچند مالیات نقش تاثیرگذاری در به دست آمدن این نتیجه داشته؛ اما فروش، تخفیف و هزینه‌های حمل و نقل جهت تحویل در این بررسی دخالتی نداشته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*