نسخه‌ مشکی رنگ گلکسی سی 9 پرو را در این تصویر لو رفته مشاهده کنید

نسخه‌ مشکی رنگ گلکسی سی 9 پرو را در این تصویر لو رفته مشاهده کنید

سری C از میان‌رده‌های محبوب سامسونگ محسوب می‌شوند که با برخورداری از مشخصاتی نظیر بدنه‌های فلزی، پنل‌های نمایشگر سوپر آمولد و البته پردازنده‌های نسل جدید کوالکام با مصرف بهینه‌ی انرژی، فروش بالایی را تجربه می‌کنند. خوش‌بختانه گویا سامسونگ قرار است تصمیم خود مبنی بر عرضه‌ی انحصاری محصولات این سری در کشور چین را تغییر دهد و حالا که عرضه‌ی گلکسی سی 9 پرو (Galaxy C9 Pro) در این کشور به صورت رسمی معرفی شده، عرضه‌ی جهانی آن نیز کلید خورده است.

در حالی که منابع تامین سخت افزاری صحبت از عرضه‌ی این محصول در دیگر کشورهای جهان به میان می‌آورند، مشخص شده است که یک نسخه‌ی مشکی رنگ نیز به همراه دیگر مدل‌های گلکسی سی 9 پرو روانه‌ی بازار خواهد شد. این نسخه‌ی مشکی رنگ که چندی پیش در یک تصویر نسبتا تیره و تار لو رفته بود (تصویر ابتدای مطلب)، حالا در یک تصویر باکیفیت و با جزییات کامل قابل مشاهده است.

از روی اثر انگشت‌هایی که بر روی پنل پشتی بدنه‌ی این محصول مشاهده می‌شود، می‌توانیم بگوییم که گلکسی سی 9 پرو دارای یک بدنه‌ی نسبتا براق و کمی نزدیک به مدل‌هایی نظیر آیفون ۷ جت بلک خواهد بود. همچنین سبک طراحی جدید نوارهای آنتن در دو سمت بالا و پایین به خوبی قابل مشاهد هستند که پیش از آن مشابه آنها را بر روی پرچمداران اچ تی سی دیده بودیم. گویا این مدل جدید در پنهان کردن خط و خش ها نیز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد و بعد از عرضه قرار است که به دو گزینه‌ی رنگی دیگر در سبد خریداران یعنی طلایی و طلایی سرخ اضافه شود؛ تصویر مورد نظر را در زیر مشاهده می‌کنید:

نسخه‌ مشکی رنگ گلکسی سی 9 پرو را در این تصویر لو رفته مشاهده کنید

بررسی اجمالی مشخصات گلکسی سی 9 پرو

علاوه بر بدنه‌ی زیبا و طراحی مشابه اسمارت فون‌های گران‌قیمت بازار، گلکسی سی 9 پرو از حیث مشخصات سخت افزاری نیز پرونده‌ی درخشانی از خود به ثبت رسانده است و یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی و از نوع پنل‌های سوپر آمولد، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۳، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس دی جانبی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی با دریچه‌ی نوردهی f/1.9 به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی، پشتیبانی از دو سیمکارت به صورت همزمان، یک باتری قدرتمند با ظرفیت شارژدهی ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو از مشخصات سخت افزاری مهم این میان‌رده‌ی جذاب سامسونگ هستند.

نسخه‌ مشکی رنگ گلکسی سی 9 پرو را در این تصویر لو رفته مشاهده کنید

گفتنی است که هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز عرضه‌ی جهانی این محصول و نسخه‌ی مشکی رنگ آن اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*