اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 8

اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 8 سامسونگ چگونه کار می‌کند؟

سامسونگ با شکست در پروژه گلکسی نوت 7 مجبور است برای آن که طرفداران خودش را حفظ کند، پرچمدار آینده خود را مدرن و جذاب‌تر از همیشه روانه بازار کند. در همین راستا، مدت‌هاست که شایعه مجهز بودن پرچمدار آینده این شرکت، گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) به یک نمایشگر با حداقل ناهنجاری کناری و پایینی به گوش می‌رسد. اگر این شایعه درست باشد، سامسونگ ناچار به حذف کلید فیزیکی هوم زیر نمایشگر گلکسی اس 8 خواهد بود و احتمالا اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 8 در زیر شیشه نمایشگر تعبیه خواهد شد.

امروز سیناپتیکس، یکی از تامین کنندگان اسکنرهای اثر انگشت سامسونگ، از یک مدل جدید رونمایی کرد که در واقع می‌توان به نوعی آن را به گلکسی اس 8 سامسونگ مرتبط دانست. بدون شک معرفی این اسکنرهای جدید، می‌تواند نویدبخش آینده‌ای جذاب‌تر برای حوزه گوشی موبایل باشد. در بیانیه سینپتیکس آمده است:

سنسورهای اپتیکال اسکنر اثر انگشت برای جایگیری در زیر محافظ شیشه‌ای، شامل شیشه 2.5D طراحی شده‌اند که در پنل جلویی دستگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

این اسکنرهای اثر انگشت همچنین می‌توانند به خوبی با انگشتان خیس هم کارایی خود را بی عیب و نقص ارائه کنند؛ بنابراین اگر گوشی شما ضد آب باشد، هیچ مشکلی برای استفاده از آن در زیر دوش حمام نیز نخواهید داشت تا به راحتی با یک انگشت خود، قادر به قفل گشایی صفحه گوشیتان باشید.

اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 8 ، با انگشتان خیس هم کار خواهد کرد

بر اساس گفته‌ها، زمانی که این سنسور در زیر نمایشگر گوشی هوشمند پنهان شود می‌تواند دوام بیشتری را نیز به ارمغان آورد. ما منتظریم تا هر چه زودتر شاهد حضور دستگاه هایی مجهز به این اسکنر اثر انگشت در بازار باشیم تا بتوانیم پس از آزمودن، در مورد آن قضاوت کنیم. البته بادوام بودن این اسکنر تا زمانی ادامه خواهد داشت که صفحه نمایشگر گوشی نشکند؛ در صورت شکسته شدن صفحه نمایش، به نظر می‌رسد که این اسکنر اثر انگشت نیز تاثیرپذیر خواهد بود.

اگر شایعات درست باشد، اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 8 ، پرچمدار آینده سامسونگ نیز به این سنسورها مجهز خواهد بود و درست در زیر نمایشگر آن جای می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*