عکس های انتزاعی

این عکس های انتزاعی درواقع نمایی نزدیک از قرص‌های مسکن هستند

شاید بتوان قرص‌های مسکن را از پر استفاده‌ترین داروهای جهان دانست. اما تاکنون به ساختار این قرص‌ها توجهی کرده‌اید؟ اگر نه، باید بگوییم قرص‌های ساده‌ای که بسیاری از مردم به صورت روزانه استفاده می‌کنند زیر ذره‌بین چهره‌ای متفاوت داشته و حتی می‌توانند یک طرح هنری باشند. درواقع تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، عکس های انتزاعی مربوط به ساختار قرص‌های مسکن هستند که طی فرایندی پیچیده به دست آمده‌اند. با گجت نیوز همراه باشید.

پیتر جوزاک (Peter Juzak)، نام یک عکاس خوش‌ذوق و توانمند است که در سال‌های اخیر با عکس‌برداری از مواد دارویی مختلف، تصاویر بسیار زیبایی را با نام خود در فضای مجازی منتشر کرده است. هرچند تهیه این عکس های انتزاعی کار آسانی نیست و طی فرایندی نسبتا سخت و با ذوب کردن مواد دارویی همراه بوده که صبر و تلاش جوزاک را برای تهیه این تصایور نشان می‌دهد.

او کار خود را با خرد و آسیاب کردن قرص‌های مسکن آغاز و با داغ کردن آنها، در انتظار ذوب کامل آن می‌نشیند که شاید برخی مواقع این پروسه بیش از یک هفته طول بکشد. سپس او با استفاده از یک میکروسکوپ پلاریزان Jenalab، تصاویر را تا 120 بار بزرگ کرده و نهایتا چنین تصاویر زیبایی را به ثبت می‌رساند. وسعت و زیبایی این قرص‌ها به اندازه‌ای هست که او توانایی ثبت چندصد عکس مختلف را داشته باشد اما برای نمایش عمومی، بهترین‌ها را انتخاب و از طریق سایت خود منتشر می‌کند.

همواره عکس های انتزاعی مفاهیم مختلفی را به کاربر منتقل کرده و هر کدام با هدف خاصی طراحی می‌شوند. اما تصاویری که جوزاک منتشر می‌کند از موادی واقعی بوده و هیچ دخالتی در طرح آنها نداشته است. به همین جهت شاید برخی از این عکس‌ها شما را به یاد یک شیشه شکسته، نقشه‌های جغرافیایی یا حتی افکت‌های تجسمی نرم افزار مدیا پلیر (Windows Media Player) بیندازد.

به‌گفته جوزاک، این تصاویر باعث برانگیخته شدن افکار و باز شدن ذهن او می‌شود. آیا شما هم همین حس را دارید؟

عکس های انتزاعی از قرص مسکن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*