نوکیا 150

نوکیا 150 معرفی شد؛ همان ظاهر قدیمی، کیبورد فیزیکی و همان رابط کاربری!

پس از شایعات بسیار، حدود دو هفته پیش بود که خبر بازگشت نوکیا به بازار تلفن های همراه به صورت کامل تایید شد و از بهار سال آینده، تمام حقوق نوکیا در اختیار کمپانی فنلاندی HMD Gloabal قرار خواهد گرفت. حال این شرکت نوکیا 150 را به عنوان اولین گوشی موبایل خود معرفی کرده است.

هرچند اولین محصولی که بعد از چند سال با نام نوکیا پیش روی‌تان قرار گرفته، شما را شگفت‌زده نخواهد کرد. نوکیا 150 با پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان، محصولی مقاوم و مقرون‌به‌صرفه بوده و تنها 26 دلار قیمت دارد. بدون شک ظاهر نوستالژیک این گوشی همراه با رابط کاربری قدیمی نوکیا می‌تواند خاطرات بسیاری از علاقه‌مندان به این برند قدیمی را زنده کند.

نوکیا 150

نوکیا 150 همراه با بازی دوست‌داشتنی مار و بلوتوث، تنها 26 دلار قیمت دارد!

از کلیدی‌ترین ویژگی‌های نوکیا 150 می‌توان به صفحه نمایش 2.4 اینچی، کیبورد فیزیکی، بلوتوث، رادیو، پخش‌کننده MP3 و درگاه کارت حافظه اشاره کرد. خوش‌بختانه برای شارژ این گوشی موبایل نیازی به شارژرهای سوزنی قدیمی نیست و می‌توان از کابل میکرو یو اس بی استفاده کرد. در بخش پشتی دستگاه نیز یک دوربین VGA همراه با فلاش LED قرار گرفته که می‌‌تواند مثل سابق، حکم چراغ قوه را داشته باشد!

اما یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که شاید حتی در گوشی های هوشمند امروزی هم پیدا نمی‌شود، بازی خاطره‌انگیز Snake Xenzia یا همان مار است! همان‌طور که انتظار دارید مصرف باتری نوکیا 150 نیز بسیار پایین بوده و با یک بار شارژ کامل، دستگاه شما در حالت تک سیم کارته تا 31 ساعت و در حالت دو سیم کارته تا 25 ساعت دوام می‌آورد. به‌علاوه با این گوشی محکم و نوستالژیک می‌توانید 22 ساعت با دوستان خود مکالمه کنید.

نوکیا 150 از سال 2017 و با قیمت 26 دلار وارد بازار کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی می‌شود.

نوکیا 150

نوکیا 3310، محکم و کاربردی!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چی فکر میکردیم چی شد ولی بازم منتظر هستیم تا ببینیم چی میشه آیا نوکیا به عوج برمیگرده یا نه