20 مورد از برترین گوشی های جهان + قیمت در ایران

دنیای تلفن های همراه دیگر همانند دهه‌های گذشته نیست که تنها حق انتخاب شما دو الی سه برند بیشتر نباشد. اینک صدها برند تولیدکننده در سراسر جهان مشغول فعالیت بر روی ساخت گوشی های موبایل، در مدل‌ها، رنگ‌ها، سخت افزار و قیمتی متفاوت هستند. از برند کانادایی بلک بری گرفته تا اپل آمریکایی، سامسونگ و ال جی کره‌ای و هواوی چینی؛ همگی سالانه چندین گوشی مختلف را روانه بازار می‌کنند که به طبع پرچمداران آن‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند. از همین رو، قصد داریم به معرفی 20 مورد از برترین گوشی های جهان ، فارغ از برند آن‌ها بپردازیم که انتخابی ایده آل برای خریداری توسط علاقه‌مندان به گوشی های قدرتمند با امکاناتی عالی هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

  • #20

بلک بری پاسپورت – BlackBerry Passport

حدود قیمت در ایران: 1.200.000 تومان

برترین گوشی های جهان

شاید بلک بری پاسپورت کمی زمخت به نظر برسد، اما یکی از محبوب‌ترین گوشی های هوشمند شرکت بلک بری است که با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران این کمپانی همراه بوده است. این گوشی از یک کیبورد فیزیکی زیبا و خاص به سبک دیگر گوشی های بلک بری برخوردار بوده و کلیدی‌ترین ویژگی آن نیز طراحی مربعی آن است.

  • #19

بلک بری کلاسیک – BlackBerry Classic

حدود قیمت در ایران: 1.150.000 تومان

برترین گوشی های جهان

اگر شما یکی از طرفداران بلک بری هستید، بی‌تردید عاشق گوشی بلک بری کلاسیک خواهید شد. این موبایل دارای ظاهری مشابه محصولات قدیمی این شرکت است؛ اما آن از نمایشگر لمسی شفافی برخوردار بوده که یک کیبورد فیزیکی بسیار زیبا نیز در زیر آن جای خوش کرده است.

  • #18

بلک بری پریو – BlackBerry Priv

حدود قیمت در ایران: 1.700.000 تومان

برترین گوشی های جهان

بلک بری پریو یک حرکت بزرگ برای این شرکت کانادایی است. این گوشی، نخستین تلفن همراه شرکت بلک بری است که به جای سیستم عامل اختصاصی BlackBerry، به سیستم عامل اندروید مجهز شده است. در حالی که دیگر گوشی های استاندارد اندرویدی فاقد کیبورد فیزیکی هستند، بلک بری اصالت گوشی های خودش را در این محصول حفظ کرده و از یک کیبورد فیزیکی کشویی استفاده کرده است.

هجدهمین مورد از لیست برترین گوشی های جهان ، می‌تواند انتخابی ایده آل برای کسانی باشد که علاقه‌مند به استفاده از یک گوشی اندرویدی با کیبورد فیزیکی هستند.

  • #17

موتو جی 4 – Moto G4

حدود قیمت در ایران: 1.100.000 تومان

برترین گوشی های جهان

موتو جی 4 شامل سه مدل مختلف جی 4 با قیمت 200 دلار، جی 4 پلاس با قیمت 250 دلار و جی 4 پلی (با قیمت نامشخص) است. مدل گران قیمت‌تر جی 4 پلاس از یک دوربین 16 مگاپیکسلی برخوردار است؛ این درحالیست که گوشی جی 4 یک دوربین 13 مگاپیکسلی را بر روی قاب پشتی خود جای داده است. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت را نیز بر روی مدل پلاس این گوشی می‌توان یافت که در دو مدل دیگر قرار ندارد.

  • #16

سامسونگ گلکسی نوت 5 – Samsung Galaxy Note 5

حدود قیمت در ایران: 2.100.000 تومان

برترین گوشی های جهان

گلکسی نوت 5 یک فبلت عالی با نمایشگری بزرگ است. این موبایل درست همانند نسخه های گذشته سری نوت، همراه با قلم عرضه می‌شود. ترکیبی از فلز و شیشه در طراحی آن نیز کاملا چشم نواز است.

  • #15

زد تی ای آکسون 7 – ZTE Axon 7

حدود قیمت در ایران: 1.700.000 تومان

برترین گوشی های جهان

آکسون 7 ساخت شرکت زد تی ای، یک تولیدکننده گوشی های هوشمند چینی بوده که در اغلب نقاط جهان کمی ناشناخته است. اما چرا نام گوشی از این برند را در لیست جای داده‌ایم؟

حضور آکسون 7 در بین برترین گوشی های جهان به خاطر ارائه مشخصات سخت افزاری قدرتمند درست همانند پرچمداران بزرگی از برندهای سامسونگ، ال جی و اچ تی سی ولی با قیمتی حدود 250 دلار کمتر است. این بدان معناست که اگر شما علاقه‌ای به خرید گوشی های گران قیمت نظیر گلکسی اس 7 و یا اچ تی سی 10 ندارید، می‌توانید حساب ویژه‌ای بر روی زد تی ای آکسون 7 باز کنید.

  • #14

ال جی جی 5 – LG G5

حدود قیمت در ایران: 1.700.000 تومان

برترین گوشی های جهان

ال جی جی 5 یک گوشی تماما فلزی با طراحی مجلل و قاب جلویی بسیار زیبا است. علاوه بر این شما می‌توانید باتری این گوشی را نیز از قسمت پایینی آن جا به جا کنید که می‌تواند در صورت خرابی باتری و یا مسافرت‌های طولانی مدت، کار شما را راحت کند.

علاوه بر این شما می‌توانید از قسمت پایینی جداشونده این گوشی استفاده‌های بیشتری کرده و از ماژول‌هایی نظیر یک گریپ دوربین همراه با کلیدهای زوم و شاتر، برای کنترل هر چه بهتر دوربین گوشی نیز استفاده کنید. اگر این امکانات کافی نیست، باید بگوییم که در قاب پشتی این گوشی نیز شما می‌توانید دو دوربین با عملکردی متفاوت (یک دوربین استاندارد و دیگری واید) را در اختیار داشته باشید.

  • #13

ال جی وی 20 – LG V20

حدود قیمت در ایران: 2.000.000 تومان

برترین گوشی های جهان

نمایشگر کوچک دومی که در بالای نمایشگر اصلی ال جی وی 20 تعبیه شده، این گوشی را به محصولی جذاب تبدیل کرده است تا شما بتوانید حتی در صورت خاموش بودن نمایشگر اصلی، موزیک‌ها و اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌تان را نیز کنترل کنید.

در کنار این ویژگی سودمند، ال جی وی 20 از مشخصات سخت افزاری و دوربین بسیار عالی (مشابه ال جی جی 5) بهره می‌برد. همچنین در کنار لذت بردن از نسخه نوقا (7) اندروید، شما می‌توانید از دیگر قابلیت‌های جذابی نظیر باتری جداشدنی و اسلات کارت حافظه میکرو اس دی نیز بهره‌مند شوید.

  • #12

اچ تی سی 10 – HTC 10

حدود قیمت در ایران: 1.800.000 تومان

برترین گوشی های جهان

اچ تی سی 10 یک گوشی زیبا، قدرتمند و خوش ساخت است. این موبایل نزدیک‌ترین نسخه سیستم عامل اندروید، نسبت به اندروید خام را به کاربرانش ارائه می‌دهد و این بدان معناست که خبری از برنامه های بی استفاده غیر قابل حذف (Bloatware) نخواهد بود.

  • #11

موتو زد – Moto Z

حدود قیمت در ایران: 2.300.000 تومان

برترین گوشی های جهان

مدل اصلی موتو زد، یکی از باریک‌ترین گوشی هایی است که تا کنون به دست خواهید گرفت. علاوه بر ضخامت کم، شما می‌توانید طراحی بسیار زیبایی را نیز مشاهده کنید. ما همچنین خرسندیم که سیستم عاملی نزدیک به اندروید خام را نیز می‌توانیم در این گوشی بیابیم.

از جذاب‌ترین قابلیت‌های موتو زد، باید به قابلیت ماژولار بودن آن، البته با راه و روشی متفاوت نسبت به گوشی ماژولار دیگری نظیر ال جی جی 5 اشاره کرد. این گوشی بدون باز و بسته شدن و یا جدا شدن قسمتی از بدنه، می‌تواند با اتصال قاب هایی شگفت انگیز در قسمت پشتی خود، قابلیت های خاصی را به کاربران ارائه کند. به عنوان مثال شما می‌توانید با اتصال یک ماژول اسپیکر، کیفیت صدای گوشی خود را ارتقا ببخشید و یا یک قاب پشتی مجهز به ویدیو پروژکتور را بر روی گوشی خود نصب کنید.

  • #10

وان پلاس 3 تی – OnePlus 3T

قیمت جهانی: 440 دلار

برترین گوشی های جهان

وان پلاس در اقدامی عجیب، تنها پنج ماه پس از عرضه پرچمدار خود به نام وان پلاس 3، از یک نسخه قدرتمندتر آپگرید شده به نام وان پلاس 3 تی رونمایی کرد. با تمام این تفاسیر شاید این خبر خوبی برای خریداران گوشی وان پلاس 3 باشد که بدانند یک گوشی چندان هم دستخوش تغییرات نشده است.

از این تغییرات باید به استفاده از یک چیپست سریع‌تر (اسنپدراگون 821 به جای 820)، یک باتری با ظرفیتی کمی بیش‌تر، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی (به جای 8 مگاپیکسلی) همراه با لرزشگیر بهتر در ویدیوها و همچنین اضافه شدن یک مدل تیره‌تر اشاره کرد. متاسفانه هرچند دوربین سلفی این گوشی از تعداد پیکسل های بیشتری نسبت به دوربین سلفی مدل اصلی وان پلاس 3 برخوردار است، ولیکن با توجه به آزمون‌های انجام شده، دوربین وان پلاس 3 عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد و تصاویری به مراتب شفاف‌تر را خلق می‌کند.

  • #9

آیفون اس ای – iPhone SE

حدود قیمت در ایران: 1.900.000 تومان

برترین گوشی های جهان

آیفون اس ای همراه با یک نمایشگر 4 اینچی، در حال حاضر برترین گوشی کوچک موجود در بازار برای خرید است. شما می‌توانید برترین اپلیکیشن‌ها، اکوسیستم، پشتیبانی و البته سخت افزاری مشابه با گوشی آیفون 6 اس را در این گوشی بیابید. علاوه بر این، گوشی کوچک جثه کوپرتینویی‌ها از سرویس پرداخت اپل پی و دیگر قابلیت‌های جذابی نظیر تصاویر زنده (Live Photos) و اسکنر اثر انگشت نیز بهره می‌برد.

  • #8

آیفون 6 اس – iPhone 6S

حدود قیمت در ایران: 2.350.000 تومان

برترین گوشی های جهان

آیفون 6 اس نیز یک گوشی مناسب است که 100 دلار ارزان‌تر از پرچمدار جدید اپل، گوشی آیفون 7 است. علاوه بر سخت افزاری قدرتمند، دارندگان آیفون همیشه اطمینان دارند که توسعه دهندگان، برترین اپلیکیشن ها را ابتدا برای این پلتفرم عرضه می‌کنند و جدیدترین نسخه های سیستم عامل اپل نیز بر خلاف گوشی های اندرویدی، تا چندین سال برای گوشی های این شرکت عرضه می‌شود.

  • #7

آیفون 6 اس پلاس – iPhone 6S Plus

حدود قیمت در ایران: 2.550.000 تومان

برترین گوشی های جهان

حالا که اپل گوشی آیفون 7 پلاس را روانه بازار کرده، آیفون 6 اس پلاس ارزان‌تر شده است تا علاقه‌مندان بتوانند با قیمت بهتری این گوشی را خریداری کنند.

هرچند که شما آخرین قابلیت‌های آیفون 7 پلاس نظیر بدنه ضد آب و دوربین دوگانه پشتی را در اختیار نخواهید داشت؛ اما آیفون 6 اس پلاس نیز همچنان یک انتخاب خوب با قابلیت‌هایی جذاب به حساب می‌آید. این گوشی مجهز به چیپست قدرتمند A9 است و با نمایشگر خود قابلیت جذابی نظیر لمس سه بعدی را نیز ارائه می‌کند.

  • #6

سامسونگ گلکسی اس 7 – Samsung Galaxy S7

حدود قیمت در ایران: 2.000.000 تومان

برترین گوشی های جهان

گلکسی اس 7 یک گوشی هوشمند بسیار زیبا است که با دوربین قدرتمند خود، توان مقابله با دوربین قدرتمند گوشی آیفون 7 پلاس را نیز خواهد داشت. علاوه بر دوربین، سخت افزار این گوشی قدرتمند است و بدنه آن نیز کاملا ضد آب بوده تا خیال شما بابت استفاده از آن حتی در حالت خیس بودن نیز راحت باشد.

  • #5

سامسونگ گلکسی اس 7 اج – Samsung Galaxy S7 Edge

حدود قیمت در ایران: 2.300.000 تومان

برترین گوشی های جهان

گلکسی اس 7 اج از نمایشگر بزرگتر (5.5 اینچی) خمیده همراه با باتری قدرتمندتری نسبت به گوشی اس 7 برخوردار است. این درحالیست که دیگر قابلیت‌های جذاب نسخه اصلی اس 7، نظیر اسلات کارت های میکرو اس دی و بدنه‌ی ضد آب را نیز می‌توانیم در این گوشی ببینیم. بی‌تردید گوشی گلکسی اس 7 اج، یکی از زیبا‌ترین موبایل های هوشمند موجود در بازار است.

  • #4

آیفون 7 – iPhone 7

حدود قیمت در ایران: 2.900.000 تومان

برترین گوشی های جهان

بدون شک، آیفون 7 برترین برنامه‌ها و اکوسیستم را به کاربرانش ارائه می‌کند. اکوسیستم بدان معناست که گوشی شما تا چندین سال، به روزرسانی های نرم افزاری را دریافت خواهد کرد که این کاملا بر خلاف اغلب گوشی های اندرویدی است.

علاوه بر این‌ها، آیفون جدید اپل از محصولات شگفت انگیزی نظیر هدفون‌های بی سیم AirPods نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی باید به بدنه‌ی ضد آب و دوربین قدرتمند‌تر همراه با طراحی جدیدی در خطوط آنتن اشاره کرد.

  • #3

آیفون 7 پلاس – iPhone 7 Plus

حدود قیمت در ایران: 3.800.000 تومان

برترین گوشی های جهان

آیفون 7 پلاس بر روی قاب پشتی خود از لنز دوگانه دوربین بهره می‌برد که می‌توان از آن به عنوان کلیدی‌ترین تمایز بین مدل اصلی آیفون 7 و 7 پلاس اشاره کرد.

این دوربین به کاربران، قابلیت گرفتن تصاویری با افکت بوکه را می‌دهد که پس زمینه‌ی سوژه را تار و خود سوژه را بسیار شفاف و زیبا جلوه می‌دهد. گفتنیست که زوم اپتیکال 2 برابری نیز اجازه می‌دهد تا شما بدون کاهش کیفیت، عکس های خود را بزرگ کنید.

  • #2

گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL)

حدود قیمت در ایران: 2.900.000 تومان

برترین گوشی های جهان

پیکسل، نام برند جدید گوشی های شرکت گوگل است و آن‌ها بر خلاف دستگاه های نکسوس، این بار کنترل کاملی را بر روی بخش سخت افزاری گوشی های خود دارند. این گوشی از یک طراحی آلومینیومی بسیار زیبا همراه با پنل جلویی شیشه‌ای برخوردار است و در قاب پشتی آن نیز می‌توانید یک اسکنر اثر انگشت را نیز بیابید.

دوربین گوگل پیکسل ایسک ال، از قدرت بالایی نظیر گوشی های آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 7 سامسونگ برخوردار است و با ارائه حالت HDR، می‌تواند تصاویری شگفت انگیز را خلق کند.

این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار است و صاحب اندروید، نسخه خامی از این پلتفرم را در اختیار کاربران این گوشی قرار خواهد داد.

  • #1

گوگل پیکسل – Google Pixel

قیمت حدودی در ایران: 3.500.000 تومان

برترین گوشی های جهان

گوگل پیکسل مجهز به لانچر پیکسل ساخت خود گوگل است که پلتفرمی فوق‌العاده زیبا همراه با یک دستیار هوشمند را ارائه می‌کند. بی‌تردید این گوشی می‌تواند برترین انتخاب ممکن برای خرید یک گوشی باشد.

گوشی گوگل مجهز به یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 821، رم 4 گیگابایتی و یک دوربین 12.3 مگاپیکسلی قابل رقابت با بزرگانی نظیر آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 7 سامسونگ است.