گلکسی سی 5 پرو

عرضه گوشی های گلکسی سی 5 پرو و سی 7 پرو سامسونگ تا دی ماه به تعویق افتاد

براساس جدیدترین گزارشات منتشر شده، به نظر این ماه بازار تلفن های همراه پذیرای گوشی های موبایل گلکسی سی 5 پرو (Galaxy C5 Pro) و گلکسی سی 7 پرو (Galaxy C7 Pro) شرکت سامسونگ (Samsung) نخواهد بود. هرچند تاکنون هیچ خبر رسمی در این مورد منتشر نشده، اما شایعات زمان عرضه این محصولات میان رده و خوش‌ساخت را آذر ماه امسال اعلام کرده بودند.

احتمال معرفی گلکسی سی 5 پرو و سی 7 پرو تا یک ماه دیگر

به لطف اطلاعاتی که از طریق منابع گوناگون در اختیارمان قرار گرفته، گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو سامسونگ با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 626 در کنار نمایشگر فول اچ دی و آمولد همراه با دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی با گشودگی f/1.7، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت حافظه رم، از بهترین گوشی های میان رده‌ای خواهند بود که تاکنون تولید شده است.

البته نسخه کوچکتر این گوشی با صفحه نمایشی 5.2 اینچی و برادر بزرگتر آن با صفحه نمایش 5.7 اینچی تولید می‌شود. همچنین با توجه به اطلاعاتی که از طریق وب‌سایت زوبا (Zauba) در اختیارمان قرار گرفت، احتمالا گلکسی سی 5 پرو با قیمت 300 دلار به دست کاربران برسد. به هر صورت تمام اینها شایعاتی هستند که هنوز توسط سامسونگ تایید نشده و برای اطمینان، باید منتظر انتشار اخبار رسمی در این زمینه باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*