تماشا کنید: تست سرعت آیفون 7 پلاس در برابر وان پلاس 3T

تماشا کنید: تست سرعت آیفون 7 پلاس در برابر وان پلاس 3T

آیفون 7 پلاس اپل در حال حاضر پادشاه دنیای تلفن‌های همراه هوشمند محسوب می‌شود و با کنار رفتن گلکسی نوت ۷ سامسونگ از میدان، این پرچمدار اپل است که در تست‌های قدرت و سرعت به جنگ پرچمداران اندرویدی می‌رود و آنها را شکست می‌دهد. بعد از جنگ این محصول با رقبای قدرتمند اندرویدی، حالا نوبت به پرچمدار جدید وان پلاس یعنی گوشی وان پلاس 3T رسیده است که دردانه‌ی اپل را به چالش بکشد.

پیش از این تست‌های سرعت مختلفی را مشاهده کرده بودیم که در آنها آیفون 7 پلاس به جنگ گلکسی نوت ۷ سامسونگ، پیکسل ایکس ال گوگل و حتی نسل قبلی خود یعنی آیفون ۶ اس رفته بود که البته نتایج تمام آنها به سود پرچمدار اپل به پایان رسید تا شاهد یک قدرت‌نمایی واقعی دیگر از محصولات اپل در دنیای اسمارت فون‌ها باشیم.

حالا به نظرتان عملکرد ۷ پلاس در برابر جدیدترین ساخته‌ی کمپانی وان پلاس چه خواهد بود؟ آیا وان پلاس 3T می‌تواند به سلطه‌ی چند ماهه‌ی این دیوایس بر بازار پایان دهد؟ خب پاسخ را با تماشای این ویدیو مشاهده خواهید کرد. در این کلیپ جذاب که توسط خبرگزاری PhoneBuff تهیه شده است، پرچمداران اپل و وان پلاس به جنگ هم فرستاده می‌شوند تا سرعت عملکرد آنها مقایسه و گوشی برتر معرفی شود:

مقایسه‌ی سرعت آیفون 7 پلاس و وان پلاس 3T

در این تست مشاهده می‌کنید که وان پلاس 3T ابتدا پیشتاز رقابت می‌شود و از ۷ پلاس جلو می‌ا‌فتد. اما زمانی که مقایسه به مرحله‌ی اجرای اپلیکیشن فتوشاپ می‌رسد، ضعف پرچمدار وان پلاس در این مرحله کار دستش می‌دهد و باعث این می‌شود که آیفون ۷ پلاس نه تنها بتواند عقب‌افتادگی خود را جبران کند، بلکه از 3T پیش هم می‌افتد و دور اول را با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۱۵ ثانیه به پایان می‌رساند. عملکرد پرچمدار وان پلاس در این مرحله متناوب بود و در نهایت با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۳۳ ثانیه در جایگاه دوم ایستاد.

اما این دور دوم بود که نشان وان پلاس 3T هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به طور کامل از میدان به در نشده است. توانایی اجرای روان انیمیشن‌ها و حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی این محصول را قادر ساخت تا این مرحله را با زمان ۱ دقیقه و ۵۹ ثانیه به پایان برساند و عملکرد بهتری از دور اول داشته باشد. البته پرچمدار برند کوپرتینویی نیز همچنان پا به پای 3T جلو آمد و با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۴۷ ثانیه، توانست بار دیگر در یک تست سرعت به برتری برسد و یکی دیگر از پرچمداران اندرویدی را به لیست بازندگان خود اضافه کند.

البته مطمئنا چنین تستی نمی‌تواند به معنای این باشد که عملکرد سخت افزاری پرچمدار وان پلاس به طور مطلق ضعیف‌تر از پرچمدار اپل است، اما مطمئنا می‌تواند این نوید را به کاربران اپل بدهد که کمپانی سازنده‌ی محصولات محبوب آنها هنوز هم توانایی ساخت دیوایس‌های قدرتمند و فوق‌العاده‌ای را دارد؛ در ضمن با توجه به تفاوت قیمت این دو گوشی هوشمند، می‌توانیم به عملکرد پایاپای و رقابت نزدیک محصول وان پلاس نیز اشاره کرده و این پرچمدار چینی را از این بابت ستایش کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کلا وان پلاس سه تی رقابت نزدیکی با آیفون داره ولی به نسبت این قیمت وان پلاس عالی

  2. ایفون عالمیه برا خودش.بسه دیگه چرا اینهمه تبلیغاتشو میکنید سودی براتون داره؟