خودروی ماژولار Cefalo

با خودروی ماژولار Cefalo دیگر نگران جای پارک اتومبیل خود نباشید!

تصور کنید بعد از یک روز کاری خسته‌کننده با اتومبیل بزرگ خود وارد شهر شده‌اید و در جستجوی جایی برای پارک خودروی 6 متری‌تان هستید. شاید با وجود یک اتومبیل دونفره و کوچک، جای پارک ماشین دیگر اهمیتی نداشته باشد اما این خودروها توانایی گشت و گذار در مسیرهای کوهستانی و برفی را همانند خودروی بزرگ شما نخواهند داشت. ولی چه ‌می‌شد اگر در عوض پیدا کردن جای پارک، شکل اتومبیل را تغییر می‌دادید؟ خودروی ماژولار Cefalo در نتیجه همین ایده ساده شکل گرفته است.

چارلز بمباردیر (Charles Bombardier)، مهندس مشهور کانادایی و کلارک مک کیون (Clark McCune) با اقتباس از خودروی مفهومی Eridanos، اتومبیلی را خلق کرده‌اند که علاوه بر عبور از مناطق سخت، توانایی تبدیل شدن به یک خودروی شاسی‌بلند کوچک را نیز دارد. نیروی مورد نیاز Cefalo هم از طریق موتورهای الکتریکی آن تامین خواهد شد.

آیا شما هم طرحی همچون خودروی ماژولار Cefalo در ذهن دارید؟

برای افزایش طول خودروی ماژولار Cefalo کافی‌ست راننده کلید حالت کشیده (Stretch Mode) را فشار دهد تا طول بخش بار آن به‌اندازه تقریبا 1 متر افزایش پیدا کند. به‌علاوه امکان افزایش طول کابین به جای طراحی دو ردیف صندلی نیز وجود دارد که رویاپردازی آن را بر عهده خودتان گذاشته‌ایم!

همچنین طراحی سیستم فرمان و تعلیق خودرو و سازگاری کامل آن با محورها کمی به وزن اتومبیل اضافه خواهد کرد. اما مهمترین موضوع، روش استفاده از خودروی ماژولار Cefalo است. تصور می‌کنید از چنین خودروی مفهومی و عجیبی در چه زمینه‌ای می‌توان استفاده کرد؟

خودروی ماژولار Cefalo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*