اندروید 7.1.1 نوقا برای گلکسی اس 7

سامسونگ از عرضه آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج خبر داد

چند ماهی از عرضه اندروید 7.0 نوقا برای گوشی های سری نکسوس می‌گذرد. پس از آن نیز گوگل (Google) به صورت رسمی اندروید 7.1 را همراه با پیکسل (Pixel) و پیکسل ایکس ال (Pixel XL) معرفی کرد. به‌دنبال برنامه آزمایشی سامسونگ برای تست اندروید 7.0 نوقا روی پرچمداران این شرکت و در پاسخ به سوال یکی از کاربران، مدیران از عرضه عمومی آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج خبر دادند.

آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج تا سال آینده عرضه خواهد شد

در حال حاضر مدتی‌ست که سامسونگ برنامه آزمایش اندروید 7.0 نوقا بر روی پرچمداران خود را آغاز کرده و با معرفی نسخه جدیدتر از آن، بسیاری از کاربران در انتظار عرضه این به‌روزسانی برای محصولات سامسونگ بودند.

البته نباید انتظار چندانی از اندروید 7.1.1 نوقا داشته باشید و شاید این به‌روزرسانی به جز مورادی همچون اضافه شدن اموجی‌های بیشتر، قابلیت ارسال مستقیم فایل‌های گیف (GIF) از طریق برخی اپلیکیشن‌های مشخص و یا انجام اعمال دستورات مختلف با لمس و نگه داشتن انگشت روی آیکون برخی از اپلیکیشن‌ها مثل توییتر (Twitter) و گوگل مپس (Google Maps)، حرف‌های بیشتری برای گفتن نداشته باشد.

البته هنوز سامسونگ زمان عرضه اندروید 7.1.1 نوقا برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را مشخص نکرده، اما احتمالا تا اوایل سال آینده این به‌روزرسانی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اندروید 7.1.1 نوقا برای گلکسی اس 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ببخشید یه سئوال الان پس اپدیت دیگه نمیشه تموم شد فرصتش یا دوباره میشه اندروید رو اپدیت کرد

  2. ببخشید الان دیدم تو عکس انگار دبل تپ بهش اضافه میشه !!!

  3. به نظرتون دبل تپ برای آنلاک کردن گوشی بهش اضافه نمیشه ؟ آیا این قابلیت سخت افزار خاصی میخواد یا حرکت نرم افزاری هستش. و اگه میشه بفرمایید چرا این قابلیت کاربردی رو سامسونگ اضافه نمیکنه آیا انحصاری شرکت خاصی هست یا اینکه خود سامسونگ حال نمیکنه بزاره ؟