قسمت چهارم برنامه گرند تور

دانلود کنید: قسمت چهارم برنامه گرند تور با لینک مستقیم و زیر نویس فارسی

قسمت چهارم برنامه گرند تور (The Grand Tour) حول محور خودروهایی ساخته شده از مواد طبیعی است که به نظر جالب می‌رسد. در این قسمت از برنامه تور بزرگ شرکت آمازون، جرمی کلارکسون – ریچارد هموند و جیمز می به ویتبی بریتانیا بازگشته‌اند.

√ زیرنویس فارسی اضافه شد

√ کیفیت 1080p اضافه شد

اواخر آبان ماه بود که شبکه آمازون رسما پخش برنامه گرند تور را آغاز کرد. مراسم افتتاحیه این برنامه موتورینگ بر خلاف صحرای آفریقا، در استودیوی سیار آن‌ها در صحرای کالیفرنیا آغاز شد تا جرمی کلارکسون – ریچارد هموند و جیمز می بار دیگر به روی صحنه بیایند و میلیون‌ها هوادار از سراسر جهان را مشتاق تماشای برنامه‌ای مشابه با تخته گاز (Top Gear) کنند. نخستین قسمت برنامه گرند تور آمازون با محور سه خودرو هیبریدی آغاز شد و ما برای نخستین بار با پیست اختصاصی برنامه گرند تور در بریتانیا به نام «ابولادروم» آشنا شدیم.

اپیزود دوم گرند تور که عملیات لغزش در کویر نام داشت، در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی و در یک شهرک تمرینی نیروهای ویژه فیلمبرداری شده بود. در این قسمت، جدا از بخش ماشینی آن، شاهد یک شو خانوادگی کمدی و سرگرم کننده کامل بودیم. این سه نفر مامور نجات جان ملکه انگلستان شده بودند و چیزی که به وفور دیده می‌شد تفنگ، چاقو، نارنجک و انفجار بود. شاید این قسمت برای کسانی که بیشتر از اتومبیل‌ها، به این سه مجری بریتانیایی علاقه‌مند هستند، جذاب‌تر باشد تا عاشقان خودروها!

در قسمت سوم گرند تور نیز این سه مجری به ویتبی بریتانیا رفتند اما تم اصلی این برنامه، در ایتالیا و همراه با خودروهای کلاسیک رولز رویس دان، استون مارتین گرند تورر و دوج شارژر هکلت به ماجراجویی پرداختند.

اینک چهار هفته از آغاز برنامه تلویزیونی گرند تور می‌گذرد و طی 3 هفته گذشته، اتفاقات جالبی در اپیزودهای آن افتاده است. به نظر می‌رسد که اینک در قسمت چهارم برنامه گرند تور که «Enviro-mental» نام دارد، قرار است اتفاقات ماشینی نقش بیشتری را نسبت به شوهای قبلی داشته باشند.

قسمت چهارم برنامه گرند تور

تریلر قسمت چهارم برنامه گرند تور


در قسمت چهارم برنامه گرند تور ، جرمی کلارکسون – ریچارد هموند و جیمز می بار دیگر به ویتبی انگلستان بازگشته‌اند. در این قسمت، آن‌ها را در حال رانندگی با برخی از خودروهایی خواهیم دید که با مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده‌اند. جیمز می را در حال غرق شدن می بینیم و کلارکسون با خودروی خودش در یک آف رود جنجال برانگیز می‌شود. شما را بیش از این منتظر نمی‌گذاریم و به دانلود قسمت چهارم گرند تور (The Grand Tour) دعوت می‌کنیم.

  • دانلود قسمت چهارم برنامه گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. باسلام
    این قسمت کیفیت ۱۰۸۰ مشکل دارد اما کیفیت ۷۲۰ درست است
    چرا نمی توانم کیفیت ۱۰۸۰ را باز کنم ؟
    همین مشکل را در قسمت اول هم دارم
    فقط صدا هست
    باتشکر از شما

  2. سلام.خسته نباشی.ممنون بابت تلاش فراوانی که دارید.متاسفانه این زیر نویس این قسمت باعث خراب شدن صدا میشه.من اول که به همراه زیرنویس دیدم فهمیدم که خرابه و خیلی ترسیدم بابت حجمی که رفته ولی بدون زیرنویسشو که پخش کردم دیدم درسته.ممنون میشم پی گیری کنین

  3. عالی بود .درجه A .مثل همیشه .خسته نباشید.

  4. سلام خسته نباشید ببخشید دوست عزیز کیفیت 1080 کی اضافه میشه؟

  5. سلام
    ببخشید زیر نویس کی منتشر میشه
    ممنون که تمام قسمت هاش رو برای دان میزارید
    میگم ببخشید یک سوالی داشتم
    شما چطور برای ما رایگان این همه مطلب میزارید و زیر نویس میکنید و خودتون مقاله مینویسید و
    تر جمه و کلی چیزایی دیگه
    این روزا رایگان آدامس هم نمیدن
    من واقعا برام جای سواله که شما چطور رایگان اینقدر زحمت میکشید

  6. زیر نویس کی منتشر میشه ؟

  7. لطفا زیر نویس مخصوص 480 پی رو هم قرار بدید ما الکی 480 پی دان نکنیم با تشکر