هواوی آنر مجیک

تصویری از گوشی مفهومی هواوی آنر مجیک در دنیای واقعی دیده شد

16 دسامبر (26 آذرماه)، هواوی میزبان یک رویداد خبری بسیار ویژه در کشور چین است و قصد دارد از گوشی هواوی آنر مجیک رونمایی کند. این اسمارت فون که یک دستگاه مفهومی خواهد بود، در صدد آن است تا بتواند در این لحظه از تاریخ، بهترین نقطه نظر سومین تولیدکننده برتر گوشی های هوشمند جهان در دنیای تکنولوژی را به نمایش بگذارد. به طور ساده‌تر، هواوی به دنبال ارائه یک رقیب بسیار جدی برای گوشی فاقد حاشیه صفحه شیائومی می میکس (Xiaomi Mi MIX) است.

ما تا پیش از این کم و بیش، خرده اطلاعاتی را از گوشی هواوی آنر مجیک کسب کرده‌ایم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به عدم وجود دوربین و یا اسپیکر داخلی و به جای آن استفاده از ماژول‌های خارجی اشاره کرد. تا به امروز ما فقط راجع به این گوشی شنیده بودیم؛ اما حالا یک عکس از آن منتشر شده است تا بتوانیم آن را در دنیای واقعی مشاهده کنیم. طرفداران هواوی در زیر می‌توانند تصویری از گوشی هواوی آنر مجیک (Huawei Honor Magic) را مشاهده کنند که در مرحله شناساندن اثر انگشت در راه اندازی اولیه آن گرفته شده است.

هواوی آنر مجیک

یک اسکنر اثر انگشت در قاب جلویی هواوی آنر مجیک جا خوش کرده است

اگر این تصویر واقعی گوشی هواوی آنر مجیک باشد، می‌تواند شایعات گذشته را در خصوص حضور یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر اصلی و درست جایی که حاشیه ها کمتر از هر گوشی هوشمند دیگری هستند، تایید کند؛ اگر این حاشیه درست هم اندازه با حاشیه قسمت بالایی نمایشگر است. همچنین باید به دو لبه‌ی چپ و راستی خمیده نمایشگر اشاره کرد که می‌تواند این گوشی را همانند گوشی شیائومی Mi MIX به پادشاه ارائه کنندگان نسبت صفحه به ابعاد تبدیل کند. این درحالیست که گوشی آنر مجیک بر خلاف نماینده شیائومی، از حاشیه‌های بالا و پایین متقارنی برخوردار است.

متاسفانه تا بدین لحظه هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی موبایل جادویی آنر به بیرون درز پیدا نکرده است. با این اوصاف ما امیدواریم که هواوی این گوشی بسیار زیبا و جذاب را با سخت افزاری قدرتمند و در رده پرچمداران همراه کند تا همه چیز با آنر مجیک، جادویی و عالی به نظر برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*