پاک کردن اکانت اینستاگرام

آموزش پاک کردن دائمی حساب کاربری اینستاگرام

همان‌طور که در مطلب 21 دستاورد بزرگ تکنولوژی در سال‌های آینده به آن اشاره کردیم، حضور افراد در شبکه جهانی اطلاعات (اینترنت) و مخصوصا شبکه‌‎های اجتماعی روز به روز به لطف افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند بیشتر خواهد شد. این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که تا پیش از رسیدن به سال 2030، شاهد حضور آنلاین 80 درصد از مردم دنیا خواهیم بود که بخش عظیمی از آن به شبکه‌های اجتماعی اعم از تحت موبایل یا تحت وب اختصاص پیدا می‌کند. اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی محبوبی است که راه خود را در دل کاربران باز کرده و با گذر زمان جایگاه بهتری در زندگی آنان پیدا می‌کند و همچون دیگر شبکه‌های اجتماعی به مروز زمان به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. با این وجود، بعید نیست تا فردی بعد از تجربه این رسانه، فایده‌ای در آن پیدا نکرده و به دنبال راهی برای خلاصی کامل از دست آن باشد، از همین رو به پاک کردن اکانت اینستاگرام خود نیاز پیدا خواهد کرد.

پاک کردن اکانت اینستاگرام تنها طی چند مرحله کوتاه

محبوبیت زیاد یک شبکه اجتماعی و حضور تعداد بسیاری از افراد در آن که زمان زیادی را نیز در آن صرف می‌‎کنند، می‌تواند گهگاه دردسرساز شود. قرار گرفتن عکس‌های شخصی یک کاربر در اختیار برخی افراد سودجو، گذران وقت بیش از اندازه در این رسانه، حساس شدن شخصی خاص از اطرافیان درباره حساب کاربری اینستاگرام و پدید آمدن نزاع‌های این چنینی تنها گوشه‌ای از مشکلاتی هستند که ممکن است با فعالیت بیش از اندازه و خارج از چهارچوب خاص، برای یک فرد اتفاق بیفتد.

چه مقصر خود ما باشیم و چه دیگران تفاوتی ندارد، چرا که زندگی واقعی و فیزیکی بسیار بیش از این ارزشمند بوده و این شبکه‌های اجتماعی گذران که طبق تجربه محبوبیت‌ آن‌ها تنها برای چند سال بیشتر دوام نمی‌آورد، نباید در زندگی ما اختلال ایجاد کنند. در چنین مواقعی پاک کردن اکانت اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی مشابه به عنوان تر خلاص، بهترین راهکار خواهد بود. در نظر داشته باشید این پایان کار نیست. ثبت نام مجدد در اینستاگرام در زمان‌های بعدی وقت زیادی از شما نخواهد گرفت و دوستان واقعیتان نیز همواره حتی بعد از گذشت مدت‌ها از غیبت‌تان با شما خواهند ماند، از همین رو در پاک کردن اکانت اینستاگرام اگر تبدیل به یک دردسر برای شما شده به خود شک راه ندهید.

در نظر داشته باشید با پاک کردن اکانت اینستاگرام تمامی اطلاعات مربوط به حساب کاربری شما شامل پروفایل، تصاویر، ویدیوها، لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوورها حذف شده و به هیچ عنوان امکان بازگشت آن‌ها و بازیابی مجدد اطلاعات حساب کاربری وجود نخواهد داشت. پس اگر احساس می‌کنید به گوشه‌ای از اطلاعات اکانت خود برای بعدها نیاز دارید، به نحوی از آن‌ها فایل پشتیبان تهیه کنید. همچنین روشی دیگر برای “غیر فعال کردن موقت” اکانت اینستاگرام برای حفظ اطلاعات وجود دارد که در مطلبی دیگر به آموزش آن خواهیم پرداخت.

ابتدا وارد این لینک شده و اگر پیش از این به وب‌سایت اینستاگرام لاگین نکرده‌اید، این کار را با ورود اطلاعات حساب کاربری خود انجام دهید.پاک کردن اکانت اینستاگرام

در صفحه بعد و در باکس “چرا در حال پاک کردن اکانت اینستاگرام خود هستید؟” (?Why are you deleting your account) دلیلی را به عنوان مسبب ترک این شبکه اجتماعی عنوان کنید.پاک کردن اکانت اینستاگرامبعد از وارد کردن مجدد رمز عبور، در نهایت بر روی دکمه‌‌ “پاک کردن اکانت اینستاگرام به صورت دائمی” (Permanently Delete Account) کلیک کرده و بعد از نمایش پیغام تایید نیز دکمه‌ی OK را انتخاب کنید. مشاهده شدن پیام “حساب کاربری شما حذف شد” (Your Account Has Been Removed) یعنی کار تمام شده و جای هیچ گونه پشیمانی نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام منم همین کارو کردم اما بازم اکانتم وجودداره و بعدیه هفته دوباره میتونم واردبشم