خودرو مفهومی هوندا

خودرو مفهومی هوندا با قابلیت درک احساسات راننده به CES خواهد آمد

در نزدیکی نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES)، کمپانی‌های خودروسازی چندین مدل از خودروهای مفهومی خود را معرفی می‌کنند که در این چند سال اخیر اکثرا آمیخته با هوش مصنوعی و قابلیت‌های ویژه‌ای به عنوان یک وسیله نقلیه بوده‌اند. اکنون خودرو مفهومی هوندا با نام NeuV رونمایی شده که قادر به فهم احساسات راننده است.

هوندا در آستانه‌ی نمایشگاه 2017 CES لاس‌وگاس، خودروی برقی خودکاری را به نمایش در آورده که از نوعی هوش مصنوعی موسوم به موتور احساس برخوردار است. چنین ویژگی در کنار توانایی‌های رباتیک، فرصت تازه‌ای برای تعامل انسان و تجربه تحرک با وسایل نقلیه ایجاد خواهد کرد.

CES 2017 همچنین محل پرده‌برداری از یک موتورسیکلت مفهومی هوندا خواهد بود. موتور سیکلت هوندا ظاهرا آخرین تکنولوژی‌های رباتیک این شرکت را به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این، هوندا اعلام کرده که اکوسیستم تحرک جدیدی را تحت عنوان Cooperative Mobility Ecosystem به نمایشگاه CES 2017 خواهد آورد. این شرکت وعده‌ داده که برای توسعه‌ی این پروژه با شرکت‌ها و استارت آپ‌ها مختلف همکاری کند.

خودرو مفهومی هوندا آینده حمل و نقل خواهد بود

تکنولوژی هوندا مسیر آینده‌ را هموارتر خواهد ساخت؛ چنین فناوری با قابلیت تعامل متفاوت به کاهش تراکم ترافیک و ایجاد معنای جدیدی در سفر جاده‌ای کمک خواهد کرد. خودروی هوندا به لطف موتور احساسات می‌تواند فرصت‌های جدیدی برای تعامل انسان و ارزش‌های جدیدی برای مشتریان خلق کند.

موتور احساسات خودروی هوندا توسط شرکتی با نام cocoro SB توسعه داده شده است. این فناوری به خودرو امکان می‌دهد تا به گفتگو و احساسات مالک خود واکنش نشان دهد و ازاین‌رو ارتباط حسی بین انسان و ماشین طبیعی‌تر از گذشته خواهد شد.

در عصر حاضر، هوش مصنوعی، رباتیک، داده‌ها و اطلاعات، اصلی‌ترین رکن صنعت خودروسازی هستند و برترین شرکت‌های خودروساز در دیترویت، آلمان و ژاپن در حال بهره‌برداری هرچه بیش‌تر از آن برای ساخت خودرو‌های ایمن‌تر و هوشمند‌تر هستند.

اجلاس هوندا 5 ژانویه 2017 در CES برگزار خواهد شد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رفیق ما هم یه پراید داشت که اونم تعاملی بود.
    با سلام صلوات روشن می شد با ذکر ایام هفته می پیچید و ترمز می کرد. با تشکر و قدردانی از خداوند خاموش میکرد.
    مثله این هوندائه شبیه جا نونی هم نبود…