گوشی موبایل میزو ام 5 نوت - Meizu M5 Note : قیمت و مشخصات فنی

گوشی میزو ام 5 نوت رسما معرفی شد: میان‌رده خوش قیمت چینی

کمپانی چینی میزو دقایقی پیش از گوشی موبایل میزو ام 5 نوت (Meizu M5 Note) رسما رونمایی کرد. میزو M5 نوت یک اسمارت فون میان رده نسبتا قدرتمند است و در طراحی ظاهری هم حرفایی برای گفتن دارد.

طراحی ظاهری و صفحه نمایش

ابعاد میزو M5 نوت برابر با 153 در 75.8 در 8.1 میلیمتر بوده و 175 گرم وزن دارد. این گوشی همچنین در 4 رنگ طلایی، نقره ای، آبی و خاکستری روانه بازار خواهد شد.

گوشی میزو ام 5 نوت (Meizu M5 Note) به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی خمیده با رزولوشن 1080 1920 پیکسلی مجهز شده و با اینکه از پنل های QHD ضعیف تر ظاهر شده اما بازهم کیفیت مطلوبی را به کاربر خود رائه خواهد داد.

مشخصات فنی، دوربین و سیستم عامل

گوشی موبایل میزو ام 5 نوت - Meizu M5 Note : قیمت و مشخصات فنی

در بخش مشخصات سخت افزاری ، میزو ام 5 نوت امکانات یک موبایل میان رده امروزی را در اختیار ما قرار خواهد داد؛ هرچند که اکنون دیگر میان رده ها هم از توان سخت افزاری بالایی برخوردار بوده و به خوبی از پس نیازهای کاربران بر خواهند آمد. قلب تپنده این گوشی را یک تراشه مدیاتک هلیو پی 10 (MediaTek Helio P10) تشکیل داده که به یک پردازنده 1.8 گیگاهرتزی مجهز است.

گوشی موبایل میزو ام 5 نوت - Meizu M5 Note : قیمت و مشخصات فنی

 

در بخش حافظه ، میزو ام 5 نوت در 3 مدل عرضه خواهد شد؛ مدل اول به 3 گیگابات حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده، مدل دوم به 3 گیگابات حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و مدل قدرتمند تر این اسمارت فون از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. البته همچون بسیاری از اسمارت فون های امروزی، به لطف درگاه هیبریدی سیم کارت دوم، امکان افزایش حافظه داخلی این موبایل نیز فراهم شده است.

از دیگر امکانات این گوشی می توان به یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی، سنسور تشخیص اثر انگشت یکپارچه با دکمه هوم و شبکه های ارتباطی 4G LTE، بلوتوث، جی پی اس و NFC اشاره کرد.

تجهیزات تصویربرداری میزو ام 5 نوت را یک دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED دو رنگ و PDAF با قابلیت فیلم برداری فول اچ دی در قسمت پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی در قسمت جلو تشکیل داده است.

وظیفه مدیریت نرم افزاری گوشی میزو ام 5 نوت را هم رام اختصاصی Flyme OS 6.0 به عهده گرفته که بر پایه سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو طراحی گردیده است.

قیمت و زمان عرضه

گوشی موبایل میزو ام 5 نوت - Meizu M5 Note : قیمت و مشخصات فنی

قیمت مدل 16/3 گیگابایتی میزو ام 5 نوت 130 دلار، نسخه 32/3 گیگابایتی آن 145 دلار و نسخه 64/4 گیگابایتی به قیمت 218 دلار تعیین شده و از هشتم دسامبر (دو روز دیگر) روانه بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که هنوز مشخص نشده که این گوشی راهی به بازارهای جهانی پیدا خواهد کرد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نسبت به رقبا گرونه، zte zmaxpro بسیار بهتره با قیمت 99دلار