لامبورگینی هوراکان

تماشا کنید: نمایش قدرت هر چهار مدل لامبورگینی هوراکان در یک تیزر جذاب

لامبورگینی در نمایشگاه خودرو لس‌ آنجلس چهارمین عضو خانواده‌ی پر‌افتخار هوراکان را در قالب لامبورگینی هوراکان اسپایدر دیفرانسیل عقب معرفی کرد. حال این کمپانی ایتالیایی ویدیویی حماسی از  هر چهار مدل این خودرو منتشر کرده است. با گجت نیوز همراه شوید.

خانواده لامبورگینی هوراکان در راه پیست!

نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس میزبان چهارمین سری هوراکان بود. این کمپانی اخیرا ویدیویی دو دقیقه‌ای را منتشر کرده که در آن هر چهار مدل هوراکان (اعم از مدل معمولی، هوراکان اسپایدر، هوراکان LP280-2 و مدل اسپایدر دیفرانسیل عقب) از چهار کشور پرتغال، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه در حال حرکت به سمت یک پیست مسابقه هستند و چالش اصلی در آنجا رخ می‌دهد.

نوع فیلم‌برداری و مناظر و چشم‌اندازهای آن، به طرز شگفت‌انگیزی هیجان کلیپ را افزایش داده‌اند، اما آنچه کمی دلسردکننده است، صداگذاری و تقویت صدای موتور 10 سیلندر 5.2 لیتری هوراکان بعد از فیلم‌برداری است که موجب شده صدایی که شنیده می‌شود و آنچه در ویدیو است با هم مطابقت لازم را نداشته باشند؛ مثلا در بخشی از این کلیپ صدای جیغ پیشرانه شنیده می‌شود، در صورتی که خودرو با سرعت آهسته در حال حرکت است.

سوا از نقاط ضعف ریزبینانه‌ای که به آن اشاره شد، قطعا تولید و پخش ویدیوهایی این‌چنینی یکی از جذاب‌ترین راه‌ها برای نمایش بهترین سوپر اسپرت‌ها خواهد بود و لامبورگینی در انجام اینکار، مهارت لازم را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*