اینترنت پرسرعت 100 مگابیتی

اینترنت پرسرعت 100 مگابیتی در تهران به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد

اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری در تهران تست و راه‌اندازی شد. به گفته‌ی معاون شرکت مخابرات ایران، اینترنت پرسرعت 100 مگابیتی برای اولین بار در یکی از مجتمع‌های اداری تهران و با حضور رسول رسائیان، مدیرعامل مخابرات، به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

داوود زارعیان، معاون شرکت مخابرات ایران از راه‌اندازی آزمایشی اینترنت پرسرعت 100 مگابیتی در یک مجتمع اداری-تجاری در شهر تهران خبر داد و اعلام کرد که این سرویس از تکنولوژی FTTH بر بستر فیبر نوری استفاده می‌کند. اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری برای اولین بار در این مجتمع تجاری به کار گرفته شده و واحدهای موجود در آن می‌توانند از اینترنت با سرعت 100 مگابیت در ثانیه استفاده کنند. به این صورت، اجرا و راه‌اندازی طرح فوق که به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده، می‌تواند به سایر کاربران مخابرات نیز گسترش داده شود.

اینترنت پرسرعت 100 مگابیتی بر بستر کابل مسی در نمایشگاه تله کام رونمایی شد

زارعیان در ادامه افزود که این سرویس در صورت موفقیت می‌تواند برای استفاده از اینترنت عمومی کاربران در مراکز تجاری و عمومی مورد استفاده قرار بگیرد. پیش از این نیز شرکت مخابرات ایران در جریان نمایشگاه تله کام امسال (مهر ماه) از سرویس VDSL2 رونمایی کرد که امکان دستیابی به اینترنت 100 مگابیتی بر روی ADSL را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این سرویس، اینترنت با سرعت 100 مگابیتی تا فاصله‌ی هزار و 200 متری بر بستر کابل مسی ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام

    کسی الان میتونه استفاده کنه ؟؟؟ بسته هاش چطوره؟