تبلت کاغذی reMarkable

تبلت کاغذی reMarkable معرفی شد: تجربه‌ای شیرین از کتاب‌خوانی و نت‌برداری

امروزه بسیاری از افراد برای پیاده‌سازی طرح‌ها و ایده‌های خود از کامپیوترها استفاده می‌کنند و شاید کمتر کسی از کاغذ کمک بگیرد. اما این وسیله که در گذشته یکی از اصلی‌ترین ابزار برای ایده‌پردازی بوده، مزایای بسیاری نسبت به کامپیوترها دارد که شاید در نگاه اول به آنها توجهی نشود. به‌علاوه محیط کامپیوتر به اندازه‌ای شلوغ هست که حواس شما را پرت کند. اما حالا تبلت کاغذی reMarkable می‌تواند روش طراحی و ایده‌پردازی را تا حد زیادی تغییر دهد.

به‌عنوان یک وسیله دیجیتالی، تبلت کاغذی reMarkable مزایای بسیاری نسبت به کاغذ دارد که از جمله آنها می‌توانیم به تولید زباله کمتر، یکپارچه‌سازی با تمامی دستگاه‌ها و شبکه‌های ابری و امکان مدیریت و اشتراک‌گذاری بهتر اشاره کنیم.

البته پیشتر نیز شاهد عرضه دستگاه‌های مختلف همچون Notesale یا کاغذ دیجیتالی سونی با توانایی نت‌برداری بوده‌ایم، اما تبلت کاغذی reMarkable می‌تواند علاوه بر ایفای نقش یک کتابخوان الکترونیک، برای نت‌برداری، طراحی و نوشتن مطالب مختلف نیز مناسب باشد. ابعاد کوچک reMarkable هم یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آن نسبت به دیگر محصولات بازار است.

تبلت کاغذی reMarkable

برخلاف تصور شما، خبری از وجود شیشه در صفحه نمایش 10.3 اینچی این تبلت نیست. همچنین عدم وجود نور شدید، انعکاس و یا سطح شیشه‌ای لغزنده می‌تواند کار کردن با reMarkable را لذت‌بخش کند. به‌علاوه تاخیر زمانی صفحه نمایش خازنی این تبلت تنها 55 میلی‌ثانیه است که به‌گفته سازندگان، سرعت انتقال جوهر الکترونیکی در آن درست به اندازه سرعت انتقال جوهر روی کاغذ خواهد بود.

قلم هوشمند تبلت کاغذی reMarkable با پشتیبانی از 2 هزار و 48 سطح فشاری مختلف، می‌تواند مناسب بسیاری از دستگاه‌ها و تبلت هایی باشد که پیش از این برای طراحی خریداری کرده‌اید. به‌علاوه، پشتیبانی آن از فرمت‌های مختلفی همچون PDF و EPUB می‌تواند reMarkable را به دوستی خوب برای مطالعه کتاب‌های مختلف تبدیل کند.

هم‌اکنون پیش‌فروش تبلت کاغذی reMarkable با قیمت 379 دلار آغاز شده و اگر برای خرید آن عجله نکنید، این تبلت اواسط سال 2017 با قیمت بسیار بالای 716 دلار وارد بازار خواهد شد.

ویدیوی معرفی تبلت کاغذی reMarkable

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*