آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 در ایران

آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفت

کمپانی ال جی یکی از آوانگاردهای عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا است. این کمپانی اواسط آبان ماه بود که آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 را در دسترس کاربران کره‌ای این گوشی قرار داده بود. با آغاز آذر ماه رفته رفته عرضه این آپدیت به پای کشورهای دیگر نیز کشیده شد و شاهد عرضه رسمی این به‌روزرسانی برای کاربران شبکه‌های مخابراتی اسپرینت و تی موبایل بودیم. اینک به گزارش گجت نیوز، کاربران ایرانی گوشی ال جی جی 5 نیز می‌توانند هم اکنون با رفتن به بخش تنظیمات گوشی هوشمندشان، اقدام به دریافت آپدیت اندروید 7 کنند.

ویدیو اختصاصی گجت نیوز

 

گوگل چندی پیش آمار و ارقامی مربوط به میزان استفاده کاربران از اندروید نوقا را منتشر کرده بود که بر اساس آن، تنها 4 درصد گوشی ها و تبلت های اندرویدی موجود در سراسر جهان، از این نسخه از اندروید استفاده می‌کنند. بنابراین می‌توانیم در این وضعیت، عملکرد ال جی را همراه با اندروید نوقا تحسین برانگیز بخوانیم. گوشی V20 آن‌ها، نخستین گوشی مجهز به اندروید 7 نوقا در جهان لقب گرفت و اینک آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 عرضه شده تا این غول کره‌ای دنیای فناوری، یکی از سریع‌ترین عرضه کنندگان جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید نیز لقب گیرد.

عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا برای کاربران ایرانی گوشی ال جی جی 5

آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 در ایران

حالا دیگر کاربران ایرانی گوشی هوشمند LG G5 نیز می‌توانند با دانلود و نصب یک به روزرسانی تازه انتشار یافته، از طعم ناب نوقا با قابلیت‌های جذاب و جدیدش لذت ببرند. این به روزرسانی که دقایقی پیش در یک گوشی ال جی جی 5 دریافت شد، دارای حجمی معادل 1564 مگابایت است و تحت عنوان نسخه V20a-NOV-17-2016 قابل دسترسی است. طبق معمول، این به‌روزرسانی به صورت یک فایل OTA منتشر شده است و امکان دارد بر اساس موقعیت جغرافیایی شما، زمان دریافت آن بر روی دیوایستان نیز کمی به طول انجامد. در همین حال، اگر شما برای دریافت این به‌روزرسانی بی‌تاب هستید، می‌توانید به صورت دستی و با رفتن به بخش تنظیمات (Settings) گوشی خود، آپدیت مربوطه را دانلود و نصب کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5

بر اساس این به روزرسانی گوشی ال جی G5 از 18 قابلیت تازه برخوردار خواهد شد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این به روزرسانی باید به جذاب‌تر شدن بخش تنظیمات سریع و منو نوتیفیکیشن ها اشاره کرد که با نزدیکی به اندروید خام، لذت استفاده را برای کاربران دوچندان کرده است. قابلیت استفاده همزمان از دو اپلیکیشن به صورت همزمان، صفحه قفل جدید و چندین قابلیت جدید دیگر اینک بر روی گوشی ال جی جی 5 در دسترس کاربران قرار گرفته است. گجت نیوز در مطلبی جداگانه به طور اختصاصی به بررسی آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 خواهد پرداخت.