موتورولا موتو زد با یک ماژول، پروژه تانگو را به ارمغان میاورد

گوگل تانگو با ماژول موتو مود به گوشی موتورولا موتو زد می‌آید

همانطور که احتمالا شما هم مطلع هستید، لنوو فب 2 پرو نخستین گوشی هوشمندی است که همراه با تکنولوژی واقعیت مجازی گوگل تانگو به فروش رسیده است. تانگو طی سال‌های گذشته توسط شرکت گوگل توسعه پیدا کرده و حالا چند مدتیست که با قرار گیری بر روی یک گوشی به نام Phab 2 Pro، در دسترس کاربران قرار گرفته است. کار با آن مثل یک جادو است، تانگو نیازمند سخت افزار خاصی نظیر ردیاب‌های حرکتی و دوربین‌های حساس به عمق است تا بتواند به فعالیت بپردازد.

در حالی که این تکنولوژی می‌بایست درون یک دستگاه باشد تا فعالیت کند، به نظر می‌رسد موتورولا در حال برنامه ریزی متفاوتی برای به ارمغان آوردن پروژه تانگو بر روی آخرین پرچمدار خود، گوشی موتورولا موتو زد است. “Aymar de Lencquesaing” مدیرعامل این شرکت تحت نظر لنوو  امروز طی یک کنفرانس خبری عنوان کرد که احتمالا تانگو در راه موتو زد قرار خواهد داشت. البته این تکنولوژی قرار نیست همراه با یک نسخه جدید ویرایش شده از گوشی موتورولا موتو زد روانه بازار شود، بلکه به جای آن موتورولا به دنبال این است که یک ماژول موتو مود جدید را طراحی و توسعه دهد تا بتواند سنسورهای مورد نیاز پروژه تانگو را در اختیار موتو زد قرار دهد. سپس با اتصال آن موتو مود، صاحب گوشی مذکور قادر به استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده گوگل باشد.

موتورولا موتو زد با یک ماژول، پروژه تانگو را به ارمغان میاورد

موتورولا موتو زد همچنان دنیای گوشی های ماژولار را در می‌نوردد

بی‌تردید این می‌تواند جذاب‌ترین موتو مودی باشد که شرکت موتورولا تا به حال آن  را توسعه داده است. تا کنون ما چندین ماژول مختلف قابل اتصال را برای خانواده گوشی های موتو زد دیده‌ایم که هر یک به نوبه خودشان، موفقیت‌هایی را به دست آورده‌اند؛ ولیکن هیچگاه شاهد درخشش بسیار زیاد آن‌ها نبودیم. متن سخنان Lencquesaing را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

ما خیلی علاقه‌مند هستیم تا بتوانیم یک ماژول تانگو را به سادگی به گوشی زد متصل کنیم تا قابلیت‌های تانگو را به آن ببخشیم. البته این بدان معنا نخواهد بود که ما در حال کار بر روی این پروژه هستیم، بنابراین ممکن است هر لحظه از این هدف فاصله بگیریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*