اطلاعات جدیدی از گوشی های اندرویدی نوکیا منتشر شد

اطلاعات جدیدی از گوشی های اندرویدی نوکیا منتشر شد

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بازگشت نوکیا به بازار گوشی های هوشمند در سال 2017 تایید شده است. از طرفی انتظار داریم طی مراسم MWC 2017 که قرار است در ماه فوریه در بارسلونا برگزار شود، این شرکت فنلاندی از محصولات جدید خود رونمایی کند. به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی های اندرویدی نوکیا منتشر شده است که در ادامه آنها را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. پس در ادامه با گجت نیوز همراه باشید؛

بر اساس گزارشات و شایعات منتشر شده، گوشی های اندرویدی نوکیا در قالب نام D1C و در دو نسخه به بازار عرضه خواهند شد. یکی از آنها دارای نمایشگری با ابعاد 5.0 اینچ بوده و دیگری نیز از صفحه نمایشی 5.5 اینچی برخوردار خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی های اندرویدی نوکیا

گزارشات حاکی از آن است که نسخه 5.5 اینچی نوکیا دی 1 سی (Nokia D1C) از حافظه رم سه گیگابایتی استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن این گوشی از دوربین اصلی با دقت 16 مگاپیکسل بهره خواهد برد. مدل 5.0 اینچی این گوشی نیز از حافظه رم دو گیگابایتی استفاده کرده و دوربین اصلی آن نیز به سنسوری با دقت 13 مگاپیکسل مجهز خواهد شد.

دیگر مشخصات فنی این دو گوشی تقریبا مشابه یکدیگر بوده و اختلاف خاصی میان آنها دیده نمی‌‌شود. از جمله آن که گوشی های اندرویدی نوکیا از تراشه‌ی نه‌چندان حرفه‌ای اسنپدراگون 430 کوالکام به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. میزان حافظه داخلی هر دو گوشی برابر با 16 گیگابایت خواهد بود و از طرفی هر دو دستگاه به طور پیش‌فرض از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا بهره می‌برند. تا به این لحظه هیچ‌گونه اطلاعات دیگری از این دو محصول جدید به بیرون درز نکرده است، اما با توجه به این دسته از مشخصات و اطلاعات فاش شده می‌توان این طور نتیجه گیری کرد که گوشی های اندرویدی نوکیا ، محصولاتی میان‌رده بوده و قرار نیست با گوشی های پرچمدار دیگر شرکت‌ها رقابت نزدیکی داشته باشند.

این‌طور به نظر می‌رسد که گوشی های نوکیا دی 1 سی به جای رقابت در بازار محصولات حرفه‌ای، قیمتی مقرون‌به‌صرفه داشته باشند و در این حوزه با گوشی های دیگر رقابت کنند. از سویی دیگر نوکیا هنوز در مورد عرضه اولیه این سری از گوشی‌‌ها به بازار مناطق خاص، رسما هیچ‌گونه صحبتی به میان نیاورده است.

اما موردی که از آن اطمینان داریم این است که به احتمال بسیار زیادی در روز‌ها و هفته‌های آینده خبرهای بیشتری در این زمینه خواهید شنید. نظر شما در مورد گوشی های اندرویدی نوکیا چیست؟ آیا در ابتدای کار، انتظار معرفی یک گوشی قدرتمند، حرفه‌ای و سطح بالای اندرویدی را از این کمپانی فنلاندی دارید؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*