گوشی YAAO 6000

گوشی YAAO 6000 با یک باتری غولپیکر 10.900 میلی‌ آمپری معرفی شد

از جمله خصیصه‌هایی که ما کاربران گوشی‌های هوشمند در دنیای هوشمند امروزی شدیدا تشنه آن هستیم، عمر باتری خوب و قابل اطمینان دستگاه‌هایمان است. موبایل‌های امروزی دیگر همانند نسل اول گوشی‌های همراه از نظر عمر باتری قابل اطمینان نبوده و هر لحظه این امکان وجود دارد که طی یک ساعت و یا کمتر استفاده پیاپی، گوشی خاموش شوند. هر چند برقراری تماس و ارسال پیام به عنوان پایه‌ای‌ترین ویژگی‌های موبایل زیر سایه دیگر امکانات گوشی‌های هوشمند گم شده‌اند، اما با خاموش شدن گوشی به دلیل ضعف باتری و تمام شدن انرژی آن، ارتباط خود با تمام اطرافیان را از دست خواهیم داد و چه بسا در این بین تماس‌های بسیار مهمی (چه دریافتی چه ارسالی) وجود داشته باشند. گوشی YAAO 6000 (وای‌ای‌ای‌او 6000) به بازار آمده تا تمامی این نگرانی‌ها را برطرف کند.

با گوشی YAAO 6000 ، ساعت‌ها و روزهای متوالی از شارژر دور باشید

در سال‌های اخیر تولیدکنندگان تلاش زیادی برای ارتقا توان پردازشی، میزان حافظه رم و میزان حافظه داخلی، دوربین و دیگر مشخصه‌های سخت افزاری محصولات خود کرده‌اند. این موارد خود مسبب کاهش زمان نیرودهی باتری با مصرف بالای انرژی می‌شوند. از طرفی دیگر سازندگان، تلاش برای ارتقا ظرفیت باتری را به کلی از قلم انداخته‌اند. تضاد این دو موضوع سبب می‌شود تا گوشی‌های جدید روز به روز باتری خوری بیشتری داشته باشند.

محصولات امروزی همچون پرچمدار اندرویدی، گلکسی اس 7 (Galaxy S7) دارای صفحه نمایش حدود 5 اینچی، در بهترین حالت به یک باتری 3 هزار میلی‌ آمپر ساعتی مجهز شده‌ و در خوشبینانه‌ترین وضعیت، تنها یک روز و نیم یا دو روز شارژدهی می‌کنند. اگرچه هم سازندگان و هم توسعه‌دهندگان در هر مدل جدید ترفندهای نرم افزاری جدیدی را برای بهینه‌سازی مصرف انرژی اعمال می‌کنند، اما این موارد در حد چند ساعت تاثیرگذار بوده و قابل قیاس با بالا بردن ظرفیت فیزیکی باتری (حتی به میزان چند صد میلی‌آمپر) نیستند. برخی سازندگان گوشی‌های هوشمند، تعداد نه چندان کم مشتریان علاقمند به حمل یک پاره آجر به جای یک گوشی نازک و شیک را مورد توجه قرار داده و به نیاز آن‌ها بله گفته‌اند. در ادامه این تلاش، تاکنون شاهد گوشی‌هایی دارای یک پاوربانک بزرگ درونی بوده‌ایم که در حدود 4، 6 و یا در بهترین حالت 8 هزار میلی‌ آمپر ساعت ظرفیت بوده‌اند. گفتنی است اکثریت این محصولات توسط کمپانی‌های نه چندان معروف و ناآشنای چینی تولید و عرضه شده‌‌اند.

گوشی YAAO 6000

برای آن دسته از کاربران علاقمند به گوشی‌های با دوام باتری بالا، امروز محصول با نام (YAAO 6000) را معرفی می‌کنیم که متاسفانه به احتمال زیاد تنها در چین به فروش خواهد رفت. به کار رفتن باتری داخلی 10 هزار 900 میلی‌ آمپر ساعتی با وجود ضخیم نبودن آن چنان زیاد گوشی، این مدل را تبدیل به یک محصول فوق‌العاده و شگفت‌انگیز برای کاربران می‌کنند.

البته در بخش سخت افزاری، گوشی YAAO 6000 آن چنان قوی ظاهر نشده که نشان می‌دهد تمرکز اصلی آن بر روی دوام بالا بدون نیاز به اتصال به برق بوده است. چیپست 4 هسته‌ای مدیاتک مدل MT6735 مغز متفکر گوشی YAAO 6000 خواهد بود. در بخش حافظه باید به رم 1 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی 16 گیگابایتی آن با قابلیت افزودن کارت حافظه اشاره کنیم. صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ‌دی (رزولوشن 720 در 1280)، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی از دیگر مشخه‌های سخت افزاری گوشی YAAO 6000 هستند. نکته بسیار جالب، قابل تعویض بودن باتری این گوشی است که سبب وجه تمایز عمده این مدل با دیگر مدل‌های دارای ظرفیت بسیار بالای باتری می‌شود. این گوشی در وب سایت JD.com به قیمت 220 دلار پیش فروش خواهد شد و به زودی فروش اصلی آن نیز آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*