پرواز یک جنگنده در ارتفاع پایین

تماشا کنید: پرواز خطرناک یک جنگنده سوخو Su-27 در ارتفاع بسیار پایین

هواپیماهای جنگنده یا شکاری یکی از پیشرفته‌ترین وسایلی هستند که تاکنون بشر اختراع کرده و قدرت مانور و سرعت بسیار بالای آنها می‌تواند امنیت آسمان هر منطقه‌ای را تضمین کند. با این حال اگر خلبانی که مسئول هدایت این هواپیماهاست، توانایی کافی برای کنترل آن را نداشته باشد، ممکن است اتفاقات بسیار بدی رخ دهد. اخیرا ویدیویی از پرواز یک جنگنده در ارتفاع پایین منتشر شده که می‌تواند علاوه بر توانایی بالای خلبان، کار بسیار خطرناک او را نیز نشان دهد.

ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، پرواز جت جنگنده سوخو سو-27 (Sukhoi Su-27) ارتش اکراین را در یکی از فرودگاه‌های این کشور نمایش می‌دهد که در ارتفاعی بسیار پایین‌تر از حد تصور، از نزدیکی یکی از افراد حاضر در باند فرودگاه گذشته و سبب افتادن وی روی زمین می‌شود. اگر خلبان به موقع جهت حرکت هواپیما را تغییر نمی‌داد، معلوم نبود چه بلایی بر سر فیلم‌بردار می‌آمد.

البته این هواپیما به‌صورت انفرادی در حال پرواز و یا گشت‌زنی نبوده و همراه با آن یک جنگنده سوخو سو-27 دیگر نیز دیده می‌شود، اما این‌که چرا این جنگنده ارتفاع خود را تا این اندازه پایین آورده، معلوم نیست.

به هر صورت، در ادامه می‌توانید این پرواز بسیار خطرناک را مشاهده کنید:

پرواز یک جنگنده در ارتفاع پایین

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. حالش خوبه؟؟؟؟؟