آپدیت اندروید نوقا برای سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس منتشر شد

گزارشات جدید حاکی از آن است که آپدیت اندروید نوقا برای سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس (Sony Xperia X Performance) در حال انتشار بوده و این دستگاه، اولین گوشی هوشمند از این شرکت ژاپنی است که این به‌روز‌رسانی را دریافت می‌کند. 

همان‌طور که گفته شد هم اکنون آپدیت اندروید نوقا برای سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس منتشر شده است. این آپدیت با شماره بیلد 39.2.A.0.327 شناخته خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید شرکت سونی نسخه بتا این نگارش از سیستم عامل اندروید را به منظور تست و آزمایش برای گوشی سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس آماده کرده بود. سونی در این برهه قصد داشت اشکالات و باگ‌های مربوط به اندروید نوقا را برای گوشی‌های خود تشخیص دهد تا در نهایت نسخه‌ای کامل و بدون مشکل را برای دستگاه‌های خود منتشر کند. شماره سریال بیلد نسخه بتا اندروید نوقا 39.2.A.0.248 بود. از طرفی قبلا در خبری، تاریخ عرضه آپدیت اندروید نوقا برای محصولات سونی نیز فاش شد و متوجه شدیم که این گوشی زودتر از دیگر محصولات شرکت سونی به‌روز‌رسانی اندروید نوقا را دریافت خواهد کرد.

آپدیت اندروید نوقا برای سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس چه ویژگی‌هایی را به همراه خواهد داشت؟

آپدیت جدید سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس، مواردی را شامل می‌شود که کاربران قبلا در نسخه مارشمالو اندروید شاهد آن نبودند. در حقیقت با آپدیت این گوشی به اندروید نوقا، ویژگی‌هایی همچون نمایش هم‌زمان چندین برنامه با تقسیم نمایشگر (split-screen windows) و قابلیت‌های جدیدی در رابط کاربری برنامه Sony Camera و همچنین بهینه‌سازی در حالت Stamina mode (به منظور افزایش دوام و شارژدهی باتری گوشی) مشاهده خواهد شد. علاوه بر آن میزان حساسیت به لمس نمایشگر افزایش پیدا خواهد کرد و باگ‌های مربوط به چرخش گوشی نیز حل و فصل خواهد شد.

مدل‌هایی از گوشی سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس که این آپدیت را دریافت خواهند کرد، F8131 و F8132 خواهند بود. این موضوع به آن معنا خواهد بود که تمامی نسخه‌های آنلاک این گوشی و همچنین مدل‌های منطقه آمریکا و بین‌المللی آن، این آپدیت را دریافت خواهند کرد. اگر پیام مربوط به این به‌روز‌رسانی هنوز بر روی نمایشگر شما ظاهر نشده است می‌توانید خود به صورت دستی آن را پیگیری کنید. تنها کافیست از بخش تنظیمات (Settings) به مسیر About Device رفته و سپس گزینه Software Updates را انتخاب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*