تاریخ انتشار آپدیت اندروید 7.1 نوقا برای گوشی های نکسوس مشخص شد (3)

تاریخ انتشار آپدیت اندروید 7.1 نوقا برای گوشی های نکسوس مشخص شد

یک ماه پیش زمانی که نسخه 7.1 سیستم عامل اندروید رسما معرفی شد، گوگل اعلام کرد که این نگارش جدید ابتدا برای گوشی های نکسوس و آن هم در ابتدای ماه دسامبر منتشر خواهد شد. حالا تاریخ دقیق انتشار آپدیت اندروید 7.1 نوقا برای گوشی های نکسوس گوگل مشخص شده است.

قبلا طی خبری اعلام کردیم که بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی وب‌سایت نمایندگی منطقه استرالیا اپراتور مخابراتی Vodafone، نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا قرار است ابتدا برای گوشی نکسوس 6 پی (Nexus 6P) و آن هم در تاریخ ششم ماه دسامبر (مصادف با شانزدهم آذر ماه) منتشر شود. این آپدیت 650 مگابایت حجم خواهد داشت. از طرفی در آپدیت نسخه 7.1.1 اندروید نوقا، به‌روز‌رسانی امنیتی ماه دسامبر اندروید نیز موجود خواهد بود. در این خبر آورده شده که آپدیت تمامی نسخه‌های گوشی نکسوس 6 پی ممکن است دو هفته کامل زمان ببرد.

آپدیت اندروید 7.1 نوقا برای گوشی های نکسوس کمتر از یک هفته دیگر منتشر خواهد شد

حالا می‌توان این‌طور فرض کرد که اگر گوشی نکسوس 6 پی در این تاریخ آپدیت اندروید 7.1 نوقا را دریافت می‌کند، پس دستگاه‌هایی همچون نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6، نکسوس 9، نکسوس پلیر و همچنین پیکسل سی نیز طی این بازه زمانی، به‌روز‌رسانی مزبور را دریافت خواهند کرد. پس می‌بایست این طور نتیجه‌گیری کرد که آپدیت اندروید 7.1 نوقا برای گوشی های نکسوس در تاریخ ششم ماه دسامبر (مصادف با شانزدهم آذر ماه) منتشر خواهد شد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید گوشی‌‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل قبلا به نسخه 7.1 اندروید آپدیت شده‌اند. اما از آن جایی که این به‌روز‌رسانی شامل آپدیت امنیتی ماه دسامبر اندروید نیز هست، پس نتیجه می‌گیریم که این مورد برای دو گوشی جدید گوگل نیز عرضه خواهد شد.

هم اینک نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 7.1 نوقا برای گوشی های نکسوس 5 ایکس و نکسوس 6 پی آماده است. اگر صبور نبوده و نمی‌توانید تا زمان عرضه خودکار آن بر روی گوشی خود منتظر بمانید، می‌توانید از طریق این لینک پیش نمایش این آپدیت را برای گوشی خود دریافت و دانلود نمایید.

به‌روز‌رسانی: اپراتور مخابراتی کانادایی Rogers اعلام کرد نسخه 7.1.1 اندروید موسوم به نوقا در تاریخ پنجم ماه دسامبر (مصادف با پانزدهم آذر ماه) برای منطقه امریکای شمالی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*