دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7

سامسونگ: دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 تا پایان سال مشخص می‌شود

12 مرداد بود که گلکسی نوت 7 به‌عنوان پرچمدار سامسونگ پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت و با استقبال بسیار خوب کاربران، 4.3 میلیون دستگاه از آن به فروش رسید. اما بعد از مدتی کوتاه، اخبار انفجار این گوشی درنهایت سامسونگ را مجبور به جمع‌آوری و توقف تولید آن کرد. سپس نظریه‌های بسیاری در مورد علت انفجار این گوشی مطرح شد که هیچ‌کدام به نتیجه نرسید. حالا و بعد از گذشت چند ماه، به‌نظر دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7  هنوز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در ابتدا مدیران باتری دستگاه را علت اصلی آتش گرفتن این گوشی اعلام کردند. اما بعد از عرضه نسخه ایمن باز هم این گوشی دچار آتش‌سوزی شد. سپس سامسونگ با فراخوان دوم نوت 7 و انجام تحقیقات گسترده‌ای در مورد آن، تلاش کرد تا دلیل انفجار این گوشی را پیدا کند که هنوز نتیجه آن مشخص نشده است.

آیا سامسونگ دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 را پیدا کرده است؟

گلکسی نوت 7 از اولین گوشی های موبایل مجهز به سنسور اسکنر عنبیه چشم بود و ویژگی‌های نرم افزاری پیشرفته آن، سبب فروش بسیار بالای آن شد. اما آتش گرفتن این گوشی وضعیت بسیار خوب سامسونگ در بازار موبایل را دگرگون کرد.

حالا اخباری از سوی منابع داخلی کره منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 را پیش از پایان سال مشخص می‌کند. بدون شک باز ماندن پرونده نوت 7 و مشخص نشدن علت انفجار این گوشی، می‌تواند تاثیر بسیار بدی روی معرفی گلکسی اس 8 در کنگره جهانی موبایل 2017 داشته باشد. اما آیا واقعا سامسونگ موفق به حل معمای نوت 7 شده است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*