بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر

5 مورد از بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر برای اندروید و آی او اس

اگر شما هم می‌خواهید با استفاده از گوشی موبایل خود، از زندگیتان تصاویری فوق‌العاده ثبت کنید تا خاطرات را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشید، نیازمند اپلیکیشن های ویرایش تصاویر خواهید بود. این اپلیکیشن‌ها که در دو قالب پلتفرم اندروید و آی او اس قرار دارند عملیات کاهش اندازه تصویر، تنظیم نور، تغییر حالت با اعمال فیلتر، بهبود وضعیت ظاهری، زیباسازی با اضافه کردن فریم و همچنین نوشته را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. نتیجه کار، تصاویری زیبا خواهند بود که آماده‌ی اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه شما هستند.

در این مطلب، ما 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر را جمع آوری کرده‌ایم که می‌توانند همواره در اختیار شما قرار گیرند. ما امیدواریم با استفاده از این برنامه‌ها، به نتیجه دلخواه خود برسید. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر برای اندروید و آی او اس

Pixlr

Pixlr یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر موجود برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس است. این برنامه به طور ترکیبی با بیش از 2 میلیون افکت، پوشش تصویری و فیلتر به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. این برنامه همچنین به شما اجازه خواهد داد تا با گزینه‌های متنوعی از قاب‌های آماده، تصاویری کولاژ بسازید. عکس‌های متعدد می‌توانند لایه بندی شوند و با ترکیب شدن با یکدیگر، تصویر منحصر به فردی را به نمایش بگذارند.

تصاویر می‌توانند همانند آثار هنری کشیده شده با مداد، طراحی جوهری، پوسترها و سایر استایل‌های دیگر درآیند. در اینجا ابزار دیگری نیز برای حذف قرمزی چشم و یا سفید کردن دندان‌ها نیز قرار خواهد داشت. حالت تصویر را می‌توانید با تقویت تن، خنک کردن آن و یا اضافه کردن سایه‌های سورئال تنظیم کنید. تصاویر شما می‌توانند با نوشته‌ها ادغام شوند و در انتها به صورت مستقیم تصویر مد نظر را با حساب کاربری اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و یا ایمیل خود به اشتراک بگذارید.

⇓ دانلود نسخه اندروید
⇓ دانلود نسخه آی او اس 

Snapseed

اسنپ سید یکی از حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر است که توسط گوگل توسعه یافته و از 24 ابزار و فیلتر مختلف برخوردار است. به عنوان مثال، آن می‌تواند تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی شما را وارد برنامه کرده و سپس نور آن‌ها را تنظیم کرده، رنگ آن‌ها را به صورت خودکار و یا دستی تنظیم کنید، کراپ کنید، بچرخانید و دستکاری کنید، اکسپوژر- اشباع، روشنایی و گرما را کنترل کند. تکنولوژی “Control Point” به شما اجازه خواهد داد تا 8 نقطه از عکس را انتخاب کرده و آن نقاط را به صورت اختصاصی تغییر دهید. شما می‌توانید در تصاویر خود شرح، متن و افکت تاری لنز را اضافه کنید و یا سایه/برجستگی آن را افزایش دهید تا جزئیات تصویر شما بهتر قابل مشاهده باشد.

تابع HDR می‌تواند افکت اکسپوژر دوگانه را اعلام کند و یا فیلترهای Drama، Grunge، Grainy Film، Vintage، Retrolux، Noir و Black & White را برای تصاویر خود انتخاب کنید تا آن‌ها متفاوت باشند. علاوه بر همه این‌ها اسنپ سید 23 فریم مختلف را با قابلیت تنظیم اندازه به در اختیار شما قرار می‌دهد تا به تصاویرتان جلا ببخشید.

⇓ دانلود نسخه اندروید
⇓ دانلود نسخه آی او اس 

Adobe Photoshop Lightroom

ادوبی لایتروم قدرت گرفته از تکنولوژی فتوشاپ است و شما را قادر می‌سازد تا تصاویر با کیفیت و حرفه‌ای‌تان را از طریق گوشی یا تبلت خود به اشتراک بگذارید. این برنامه یک اپلیکیشن دوربین داخلی نیز دارد که می‌تواند تصاویر را با استفاده از ابزارهای مختلف ساده گرفته تا حرفه‌ای، تصاویری جذاب را با دوربین گوشی شما ثبت کند. تصاویر شما می‌توانند با فرمت DNG ذخیره شوند و به شما اجازه دهند آن‌ها را با 5 فرمول اختصاصی از پیش تنظیم شده ثبت کنید.

بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر

لایتروم می‌تواند تصاویر RAW شما را وارد، ویرایش و با دوربین گوشیتان سینک کند تا با اعمال تغییرات درون اپلیکیشنی بر روی آن نظیر اعمال اکسپوژر، تنظیم شفافیت، وضوح و سایر تغییرات از این دست اعمال کنید. علاوه بر این، لایتروم نسخه اصلی شما را نیز حفظ خواهد کرد تا هر زمانی که خواستید بتوانید تغییرات دیگری را بر روی آن‌ها اعمال کنید. در انتها، نتیجه را می‌توانید بر روی شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

⇓ دانلود نسخه اندروید
⇓ دانلود نسخه آی او اس 

Filterstorm Neue

اپلیکیشن Filterstorm Neue، یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر همراه با ابزار ماسک گذاری و فیلترهای از پیش ساخته هستند. شما می‌توانید با استفاده از منحنی‌ها و ماسک گذاری بر روی تصاویرتان، آن‌ها را جذاب کنید.

تصاویر آیفون می‌توانند به صورت تمام سایز (با قابلیت 10 قدم بازگشت به سمت عقب در History) ویرایش شوند. آن‌ها را می‌توان با استفاده از سیستم اشتراک گذاری استاندارد در کتابخانه تصاویر، سایر اپلیکیشن‌ها، توییتر و ایمیل و غیره به اشتراک گذاشت. این اپلیکیشن همچنین قادر است فایل‌های تصاویر RAW را نیز اجرا کند.

⇓ دانلود نسخه آی او اس 

Enlight

انلایت، یک برنامه جامع ویرایش برای تصاویر با کیفیت است که کنترل‌های دقیقی را بر روی تن تصاویر، رنگ، جزئیات و ابزار یکپارچه سازی آن‌ها به ارمغان می‌آورد. این برنامه اجازه می‌دهد تصاویرتان را شبیه به تصاویر گرفته شده با دوربین‌های کلاسیک و قدیمی درآورید، رنگ‌ها را با دو گرادینت زنده کنید. شما می‌توانید افکت سیاه و سفید را به تصاویرتان اضافه کنید تا آن‌ها به آثاری هنری تبدیل شوند.

این اپلیکیشن همچنین به شما اجازه خواهد داد تا بر روی تصاویر خود نقاشی کنید، بنویسید و یا Doodle را همراه با نوشته، فریم و افکت‌های ویژه بر روی تصاویرتان قرار دهید. میکسر تصاویر این اپلیکیشن نیز می‌تواند دو تصویر را با یکدیگر ادغام کرده و افکت دابل اکسپوژر را ایجاد کند تا تصاویر سورئالیستی را ایجاد کنید.

⇓ دانلود نسخه آی او اس 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه