شارژ بی سیم در آیفون 2017

آیفون 4.7 اینچی سال آینده مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم خواهد بود

همان‌طور که پیش‌تر نیز بارها به آن اشاره کردیم، اپل به جای اهمیت‌دادن به کمیت، با تمرکز بر روی کیفیت، هر ساله تعدادی محصول انگشت‌شمار اما جنجالی را به دنیای گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل انحصاری خود عرضه می‌کند. به همین دلیل، حتی قبل از معرفی محصول پیش روی این شرکت، شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون نسل بعدی افزایش می‌یابند. آیفون 2017 (که با توجه به روال کنونی احتمالا آیفون 8 خواهد بود) حتی پیش از معرفی آیفون 7، بازار شایعات داغی داشت و حالا که حدود چهار ماه از زمان معرفی جدیدترین محصول اپل می‌گذرد، میزان این شایعات هر روز نیز بیشتر می‌شوند. وجود قابلیت شارژ بی سیم در آیفون 2017 ، جدیدترین بحثی است که توسط تحلیل‌گر مشهور و قابل اعتماد شرکت KGI Securities، آقای مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo) به راه افتاده است.

احتمالا بالای وجود فناوری شارژ بی سیم در آیفون 2017

سال 2017 دهمین سالگرد معرفی آیفون خواهد بود، چرا که ده سال پیش استیو جابز با دستان خود محصولی را به دنیای دیجیتال معرفی کرد که قوانین بازی را به طور کلی تغییر داد. به مناسبت همین اتفاق، قرار است تا این سال با فروش بی‌سابقه و ثبت رکوردی جدید در میزان فروش، برای همیشه در تاریخ جاودانه شود. گفته شده اپل برای دست یافتن به این موفقیت در حال کار کردن بر روی ده نمونه اولیه از نسل بعدی آیفون است و در ادامه تصمیم خواهد گرفت تا چند مدل از آن‌ها را به بازار عرضه کند.

بر اساس آخرین تحقیقات مینگ-چی کو، نسل بعدی گوشی هوشمند اپل با سایز صفحه نمایش 4.7 اینچ، به پوشش شیشه‌ای با شارژ بی سیم مجهز خواهد شد تا شاهد فناوری شارژ بی سیم در آیفون 2017 باشیم.

عقاید ما درباره آیفون معرفی شده در سال 2017 به این شرح است:

(1) مدل مجهز شده به صفحه نمایش او‌ال‌ای‌دی (OLED) نیاز سطح بالای کاربران را برطرف کرده و با قابلیت‌های فوق‌العاده خود، جایگزینی بسیار مناسب برای صفحه نمایش‌های کنونی تی‌اف‌تی – ال‌سی‌دی (TFT – LCD) خواهد بود.

(2) ما شاهد فناوری شارژ بی سیم در آیفون 2017 با اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچ خواهیم بود که به وسیله پوشش شیشه‌ای آن فراهم می‌شود.

او پیش از این گفته بود فناوری شارژ بی سیم در آیفون 2017 به یک مدل محدود نشده و تمامی محصولات معرفی شده در این سال اعم از مدل مجهز به صفحه نمایش OLED، مدل با صفحه نمایش 5.5 اینچی و مدل دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی توانایی شارژشدن به صورت بی‌سیم را خواهند داشت. بد نیست بدانید بیشترین تمرکز شایعات، اکنون بر روی مدل 5.2 اینچی با صفحه نمایش خمیده OLED است که در صورت به حقیقت پیوستن، انقلابی نو در سری آیفون رقم خواهد زد.

شارژ بی سیم در آیفون 2017مینگ-چی کو معتقد است اپل در نسل جدید آیفون، به سمت بدنه شیشه‌ای مهاجرت خواهد کرد تا به این وسیله امکان شارژ بی سیم در آیفون 2017 را فراهم سازد، چرا که پگاترون (Pegatron) تبدیل به تامین‌کننده انحصاری آیفون 4.7 اینچی شده است. با این اتفاق انتظار می‌رود تا حداقل شاهد قابلیت شارژ بی سیم در چند مدل آیفون 2017 باشیم. همچنین انتظار می‌رود تا ابن فناوری نوین و کاربردی، با رسیدن به سال 2018 میلادی به میزان بیشتری در دسترس قرار بگیرد.

علاوه بر احتمال بسیار بالای مشاهده فناوری شارژ بی سیم در آیفون 2017 ، پیش‌بینی شده مدل دارای صفحه نمایش OLED و همچنین مدل 4.7 اینچی با طراحی و مخصوصا مشخصه‌های ساخت افزاری کاملا متفاوتی نسبت به قبل ارائه شوند تا به این وسیله جایگزینی لایق برای گوشی‌‎های هوشمند قدرتمند در زمان خود باشند. مینگ-چی کو پیش‌بینی کرده اپل بالغ بر 120 تا 150 میلیون دستگاه آیفون جدید در سال 2017 به فروش خواهد رساند تا به این وسیله رکورد فروش آیفون 6 را شکست دهد. احتمالا اپل نسل جدید سری آیفون را در ماه سپتامبر سال 2017 (ده ماه دیگر) معرفی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*