پگاترون آزمایش‌های اولیه برای ساخت سرفیس فون را آغاز کرده است

پگاترون آزمایش‌های اولیه برای ساخت سرفیس فون را آغاز کرده است

با این که اسمارت فون‌های دارای سیستم عامل ویندوز یا همان ویندوز فون‌ها، در سال ۲۰۱۶ در اولویت های اقتصادی مایکروسافت قرار نداشتند، اما به نظر می‌رسد که اوضاع در حال تغییر است و تغییر در رویکرد سیاست‌های اهالی ردموند، به زودی منجر به تولید سرفیس فون (Surface Phone) خواهد شد؛ اسمارت فونی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ که قرار است غول آمریکایی را به رقابت با کمپانی‌های همچون اپل و سامسونگ وارد کند.

احتمالا ساتیا نادلا مهمترین تاثیر را در آغاز روند تولید اسمارت فون ویندوزی مایکروسافت گذاشته و این تصمیم مدیر جدید این کمپانی بوده که باعث تولد سرفیس فون شده است. به نظر می‌رسد که بعد از گفتن این عبارت که مایکروسافت قصد دارد «تلفن همراه هوشمند نهایی» را تولید کند، حالا نادلا سخت به دنبال این است که موفقیت سرفیس فون را نیز مانند برادر بزرگترش در بازار تبلت‌ها تضمین کند.

طبق گزارش جدیدی که در خبرگزاری تایوانی Commercial Times منتشر شده است، گویا تلفن همراه هوشمند سرفیس فون دیگر تنها یک شایعه‌ی جذاب نیست و خطوط تولید کارخانه‌ی پگاترون (Pegatron)، آزمایش‌های اولیه برای آغاز ساخت این محصول مهم را آغاز کرده‌اند. احتمالا می‌دانید که این کارخانه‌ی قدرتمند، مسئولیت ساخت تعداد زیادی از آیفون‌های اپل را بر عهده دارد و علاوه بر اسمارت فون‌های این کمپانی، سرفیس استودیو (Surface Studio)، گرانترین محصول دسکتاپ کمپانی مایکروسافت، نیز در این کارخانه تولید می‌شود.

حالا علاوه بر سرفیس استودیو، گویا قرار است همکاری مشترک بین مایکروسافت و پگاترون وارد فاز جدید و مهم‌تری شود و آن هم تولید اسمارت فون‌های سری سرفیس فون است.

سرفیس فون کاربران ویندوز را به سمت دنیای موبایل دعوت می‌کند

http://www.phonearena.com/news/Pegatron-has-kicked-off-production-trials-for-Microsofts-elusive-Surface-Phone-report-claims_id88381

مایکروسافت در تولید این اسمارت فون قصد دارد از پردازنده‌های سری اسنپدراگون ۸۳۵ کمپانی کوالکام استفاده کند و سنسور اسکنر اثر انگشت تلفیق شده با نمایشگر نیز از دیگر ویژگی‌های احتمالی آن خواهد بود. سرفیس فون قادر خواهد بود تا نرم افزارهای یونیورسال ۸۶ بیتی ویندوز را نیز اجرا کند و با ارائه‌ی عملکرد سخت افزاری قدرتمند، خلا بین کامپیوترهای دسکتاپ و دیوایس‌های موبایل را تا حد بسیار بالایی پوشش دهد.

گفتنی است که روند توسعه‌ی این محصول در فازهای اولیه قرار دارد و کارشناسان، اواخر سال ۲۰۱۷ و حتی اوایل سال ۲۰۱۸ را برای عرضه‌ی آن پیش‌بینی کرده‌اند؛ هرچند که با توجه به امکانات سخت افزاری و وجود نیروهای زبده در مایکروسافت، می‌توانیم انتظار ارائه‌ی یک اسمارت فون بسیار جذاب و احتمالا انقلابی را داشته باشیم.

در تصاویر زیر می‌توانید رندرهای سه بعدی که طراحان برای مایکروسافت سرفیس فون در نظر گرفته‌اند را مشاهده کنید:

http://www.phonearena.com/news/Pegatron-has-kicked-off-production-trials-for-Microsofts-elusive-Surface-Phone-report-claims_id88381

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*