مشکل شارژ باتری در آی او اس 10.1.1

مشکل شارژ باتری در آی او اس 10.1.1 خبرساز شد

همیشه آپدیت جدید سیستم عامل‌ها، مشکلات و نقص‌های کوچکی را به همراه داشته‌اند. زیرا ساختار یک سیستم عامل، تعدادی کد ساده نیستند که بتوان به راحتی بر روی تمامی بخش‌های آن نظارت کاملی داشت. اما این بار موضوع کاملا متفاوت است؛ چون به تازگی نقصی بزرگ در سیستم عامل جدید اپل نمایان شده است. در حقیقت هم اکنون مشکل شارژ باتری در آی او اس 10.1.1 اعتراض بسیاری از کاربران را به دنبال داشته و مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

بر اساس گزارشات منتشر شده، تعداد بسیار زیادی از کاربران محصولات اپل اظهار کرده‌اند که مشکل شارژ باتری در تازه ترین نسخه از سیستم عامل آی او اس، آنها را آزار می‌دهد. در این نقص بزرگ، شارژ باتری آیفون‌هایی که به نسخه iOS 10.1.1 آپدیت شده بودند، زمانی که به میزان 30 درصد می‌رسید، دستگاه خاموش شده و به دلیل فقدان وجود شارژ در باتری گوشی، در صورت اقدام برای روشن کردن دستگاه از سوی کاربر، هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. جالب است بدانید زمانی که کاربر گوشی را به شارژر متصل می‌کنید، آیفون از همان میزان 30 درصد شروع به شارژ شدن باتری می‌کند.

در مشکل شارژ باتری در آی او اس 10.1.1 گوشی با شارژ 30 درصد خاموش می‌شود

اما موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید، یکی از کاربرانی که عادت داشت گوشی خود را قبل از خواب شبانه خاموش کند، گزارش کرده است در هنگامی که شارژ باتری گوشی بر روی 80 درصد قرار داشت، آیفون را خاموش کرده است. صبح فردا آن روز زمانی که قصد داشت گوشی خود را روشن کرده و دوباره با آن کار کند متوجه شد که شارژ باتری آیفون کاملا خالی شده است. نکته جالب‌تر آن است که زمانی که گوشی را به شارژر متصل می‌کند، دستگاه از همان میزان 30 درصد دوباره شروع به شارژ شدن باتری می‌کند.

مشکل شارژ باتری در iOS 10.1.1 برای این دسته از گوشی‌هایی که آپدیت شده‌اند غیر قابل حل است؛ زیرا بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی کاربران، به روزرسانی دستگاه به نسخه 10.2 بتا یا استفاده از نگارش قدیمی‌تر 10.1 نیز این مشکل را حل نخواهد کرد. در هر صورت به نظر می‌رسد که این موضوع به عنوان یک باگ در آی او اس 10.1.1 برای بعضی از کاربران شناخته خواهد شد و برای آیفون آنها مشکل‌ساز خواهد بود. در بخش زیر شاهد نمایش گزارشات این دسته از کاربران در مورد مشکل شارژ باتری در آی او اس 10.1.1 هستیم:

آخرین نسخه از سیستم عامل iOS (نگارش 10.1.1) شارژ باتری گوشی من را زودتر از نسخه‌های پیشین کاهش می‌دهد. آیا کاربر دیگری نیز با چنین مشکلی روبه‌رو شده است؟ من از گوشی آیفون 6 اس استفاده می‌کنم.

Emman Baldevia – @uelbaldevia

 

عجیب است! گوشی آیفون 6 اس من زمانی که به میزان 43 درصد شارژ داشت به طور خودکار خاموش شد. من از iOS 10.1.1 استفاده می‌کنم.

Mark Materna – @MarkMaterna

 

پنج گوشی آیفون در خانه ما از iOS 10.1.1 استفاده می‌کنند و همگی با مشکل خالی شدن ناگهانی شارژ باتری مواجه هستند. این گوشی ها از نوع آیفون 4 اس، 5 اس و 6 اس هستند.

Katebaglin – @katebaglin

 

در iOS 10.1.1، شارژ باتری در گوشی آیفون 6 اس من با مشکلی مواجه است. زمانی که شارژ باتری بر روی میزان 36 درصد قرار دارد و آیکون آن سبز است گوشی خود به خود خاموش می‌شود.

Beh dai – @behdai

کامنت‌ها، نظرات و اعتراضات از این دست بسیار زیاد است، اما موضوعی که می‌بایست به آن پرداخت مربوط به تاثیر این آپدیت بر روی بخش سخت افزاری گوشی خواهد بود. در حقیقت هنوز دقیقا معلوم نیست که کدام بخش از سخت افزار آیفون تحت تاثیر منفی این به روز رسانی قرار گرفته و یا حتی چه چیزی باعث ایجاد این چنین مشکلی شده است. نظرات کاربران اغلب گمراه کننده و مبهم بوده و از طرفی شرکت اپل نیز هنوز بیانیه‌ای رسمی در مورد این مشکل منتشر نکرده است. اما در هر صورت با افزایش میزان اعتراضات به این مشکل در شبکه‌های اجتماعی، به زودی شاهد واکنش اپل به مشکل شارژ باتری در آی او اس 10.1.1 خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. با سلام خدمت همه کاربران عزیز

    تمام مشکلاتی که گفته شده تقریبا برای تمام کاربرانی که گوشی ایفون خود رو اپدیت ای او اس 10 کردند پیش اومده

    و تنها راه حلش اینه که تو سایت اپل در قسمت suport مطرح بشه تا رسیدگی بشه

  2. گوشی من ٧ هست همین چند روز پیش خریدم شارژ خیلی زود خالی میشه با اینکه زیاد باش کار نمیکنم.بنظرتون مشکل از 10.1.1
    هست؟؟؟

  3. اره گوشی منم اینطوری شده 10 بار ریست کنید درست میشه

  4. سلام گوشی منم 5 اس هستش و امروز با مشکل عجیبی مواجه شدم . شب قبل از خاموش کردن گوشیم 26 % شارژ داشت و صبح وقتی روشن کردم 16% و بلافاصله شد 1% و بعد از زدن گوشی به شارژ از 16% شروع به شارژ کرد
    به طور کلی از وقتی ای او اس جدید رو اپدیت کردم گوشی بعد از رسیدن به 10% خاموش میشه
    من نگران بودم که مشکل از باتریش باشه
    فکر میکنید چه قدر طول میکشه تا اپل به این مشکل رسیدگی کنه؟

  5. با سلام
    دوستان عزیز احتراماً اینجانب هم همه این موارد گفته شده را دارم و ضمناً مشکل دیگرى نیز در ارتباط با این باگ نیز وجود دارد و فقط کسانى که از آیفون استفاده میکنند و در حال حاضر تعداد کمى هم نیستند با آن درگیر هستند و این عدم برقرارى تماس یا تماسهاى از دست رفته میباشد که بخاطر عملکرد ناصحیح باطرى در هنگام تماس و تغذیه نامناسب به آی سى سیمکارت میباشد و در نهایت همچنین وجود دو نوع مودم اینتل و کوالکوم در سریهاى تولیدى این شرکت میباشد که بسته به سفارش توسط اپراتورهاى بزرگ آمریکا AT&T و Verizon و همچنین Sprint و T-mobile متغیر هستن
    بنابراین تنها کارى که از استفاده کنندگان بر میاید تماس با واحد خدمات اپل از طریق سایت اپل و در قسمت Support میباشد تا اپل بسته به تعداد در خواستهاى زیاد در آپدیت جدید به فکر راه حلى باشد در غیر اینصورت باید فقط منتظر ماند ….

  6. دقیقا …….منم این مشکل را دارم ( ایفون 6 )

  7. منم به ای او اس ١٠.١.١اپدیت کردم خیلی وقته همه ی این مشکلاتو یجا دارم لطفاً رَآه حل این مشکل رو بهم بگین؟