تصاویر رندر گوشی بدون حاشیه و کشویی نوبیا به بیرون درز کرد (1)

تصاویر رندر گوشی بدون حاشیه و کشویی نوبیا به بیرون درز کرد

طی سال‌های گذشته شرکت‌های بسیار زیادی به طراحی و تولید گوشی های هوشمند بدون حاشیه روی آورند. آخرین محصولی که در این حیطه شاهد آن بودیم گوشی شیائومی می میکس  است. این فبلت 6.4 اینچی تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف خود ندارد. حالا نوبت به یکی از زیر مجموعه های شرکت چینی زد تی ای (ZTE) یعنی نوبیا رسیده و به تازگی تصاویر رندر گوشی بدون حاشیه و کشویی نوبیا (Nubia) منتشر شده است.

تصاویر مربوط به گوشی بدون حاشیه و کشویی نوبیا در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و بر اساس این تصاویر، گوشی جدید شرکت نوبیا محصولی لوکس بوده و تنها در بخش پایینی نمایشگر، حاشیه‌ای مشاهده می شود.

از این نظر گوشی مزبور شباهت بسیار زیادی به خط تولید گوشی های Aquos Crystal شرکت شارپ و یا شیائومی می میکس دارد. اما با این تفاوت که دوربین سلفی یا فلاش جلویی دستگاه را نمی‌توانید در حالت عادی مشاهده کنید. در حقیقت این گوشی دارای طراحی کشویی بوده و پنل جلویی به سمت پایین کشیده خواهد شد. در این هنگام است که دوربین سلفی به همراه فلاش قدامی در بخش بالایی دستگاه نمایان می شود.

در کناره تحتانی گوشی بدون حاشیه و کشویی نوبیا ، مواردی همچون میکروفون اصلی دستگاه، سوکت جک 3.5 میلی متری صدا و همچنین درگاه USB قابل مشاهده خواهند بود. از طرفی یک بلندگو به همراه حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت دستگاه در بخش پشتی آن قرار داده شده است. کلیدهای کنترل صدا و پاور در کناره سمت راست گوشی و شیار سیم کارت این محصول نیز در کناره سمت چپ آن در نظر گرفته شده‌اند. همان طور که در تصاویر قابل مشاهده است، گوشی بدون حاشیه و کشویی نوبیا در نسخه‌های رنگی متفاوت با جنس بدنه گوناگون عرضه خواهد شد. این موارد شامل نسخه‌های سرامیکی، بامبو و چرمی هستند.

تصاویر رندر گوشی بدون حاشیه و کشویی نوبیا به بیرون درز کرد (2)

لازم به ذکر است که بلندگوی مکالماتی این گوشی در کنار دوربین سلفی آن قرار گرفته است. همان طور که شما نیز حدس می‌زنید به منظور پاسخ دادن به تماس‌ها می‌بایست پنل بالایی را حرکت داد تا بلندگوی مکالماتی (در پنل پایینی) نمایان شود. در غیر این صورت پاسخ دادن به تماس‌های برقرار شده امکان پذیر نخواهد بود.

در نهایت می‌بایست به این موضوع اشاره کرد که تصاویر منتشر شده تنها طرحی مفهومی از یک گوشی هوشمند هستند و در واقع ممکن است هیچ گاه این چنین محصولی تولید و به بازار عرضه نشود. از طرفی در صورت تولید آن نیز ممکن است همچون گوشی‌هایی نظیر می میکس، در تعداد و شرایطی محدود عرضه گردد. اما در هر حال می‌بایست این طور اظهار کرد که تصاویر رندر این گوشی دارای طراحی بسیار جالبی بوده و از این رو این امکان نیز وجود دارد که در آینده نزدیک شرکت نوبیا به تولید چنین محصولی اقدام نماید.

تصاویر رندر گوشی بدون حاشیه و کشویی نوبیا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*