گوشی گلکسی S8 سامسونگ

گوشی گلکسی S8 سامسونگ دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است

اگر شما نیز یکی از هواداران برند سامسونگ باشید، بدون شک در جریان هستید که طی چند وقت اخیر و به خصوص از زمان توقف خط تولید سری گلکسی نوت 7 این شرکت، روند درز شایعات پیرامون قابلیت‌های گوشی گلکسی S8 سامسونگ که قرار است به عنوان پرچمداری شایسته، اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه شود سرعت گرفته است.

در همین رابطه وب‌سایت sammobile که از آن می‌توان به عنوان یک منبع قابل اعتماد نزدیک به سامسونگ یاد کرد، ساعاتی پیش در گزارشی مدعی شد مدل پیشرفته گوشی گلکسی S8 سامسونگ قرار است به 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی تجهیز شود.

اگر این اخبار صحت داشته باشند، شاهد آن هستید که سامسونگ سرانجام برای پاسخ به نیاز کاربران خود استراتژی به کار گیری حافظه رم 4 گیگابایتی را کنار گذشته و همچنین دیگر خبری از مدل 32 گیگابایتی پرچمدار بعدی این شرکت کره‌ای نخواهد بود؛ البته می‌توان پیش‌بینی کرد که سامسونگ همچنان امکان دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی را در گوشی گلکسی S8 تعبیه کند.

گوشی گلکسی S8 سامسونگ دارای سنسور تشخیص عنبیه چشم خواهد بود

همان‌طور که در جریان هستید، گلکسی سی 9 پرو در حال حاضر تنها گوشی با 6 گیگابایت حافظه رم سامسونگ در بازار است. از این رو به کار گیری چنین حافظه رمی در زمانی که منتظر نسل بعدی گوشی‌های هوشمند با 8 گیگابایت حافظه رم هستیم، امری دور از انتظار نیست. البته از آن جایی که سامسونگ چند ماه قبل از چیپ رم 8 گیگابایتی ساخت خود رونمایی کرد، این حدس بیجا نیست که شاهد حضور این چیپ در کهکشانی‌های جدید این شرکت کره ای هم باشیم.

در هر حال با توجه به اطلاعات از پیش درز کرده، می‌دانیم که تلفن همراه گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) دارای ویژگی‌هایی همچون اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایشی با وضوح Quad HD یا 2K، تراشه اسنپدراگون 830 یا اگزینوس 8895، سنسور سفارشی 12 مگاپیکسلی دوربین اصلی، اسکنر عنبیه و همچنین تشخیص اثر انگشت و دستیار صوتی Bigsby است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*