مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای: فیلتر شدن کلش آف کلنز حقیقت ندارد!

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای: فیلتر شدن کلش آف کلنز حقیقت ندارد!

همان‌طور که احتمالا در جریان قرار گرفته‌اید، از دیروز برخی از هموطنان به هنگام اجرای بازی‌های محبوب سوپرسل نظیر کلش آف کلنز و کلش رویال با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و امکان ورود به بازی برایشان وجود ندارد. در پی این ماجرا شایعات زیادی درباره فیلتر شدن کلش آف کلنز (Clash of Clans) منتشر شد و شاهد سیل واکنش‌های مردم به این اتفاق بودیم. اما امروز حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به تمامی شایعات پایان داد.

به دنبال موج شایعات درباره فیلتر شدن کلش آف کلنز و کلش رویال، کانال رسمی تلگرام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نقل از کریمی قدوسی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در پیام کوتاه منتشر شده در این کانال آمده است:

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در رابطه با فیلتر شدن کلش آف کلنز ، این مشکل را اختلال در شبکه اینترنت خواند و از رفع شدن آن در آینده نزدیک خبر داد.

گفته می‌شود این بیانیه براساس پیگیری‌های انجام شده از کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و کافه بازار منتشر شده و این مشکل همیشگی نخواهد بود.

فیلتر شدن کلش

فیلتر شدن کلش آف کلنز ؛ از شایعه تا واقعیت

جالب است بدانید چند هفته پیش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گزارش ویژه‌ای درباره بازی «کلش آف کلنز» تهیه کرده و از این بازی با عنوان «منفور محبوب» یاد کرده بود و آن را یکی از پدیده‌های تجاری بازار بازی‌های رایانه‌ای ایران دانسته است.

گرچه هنوز شاهد بیانیه رسمی و معتبری از سوی کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نیستیم اما آن‌طور که به نظر می‌رسد، به زودی امکان اجرای بازی بدون نیاز به استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی فراهم خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من دیشب بدون فیلتر شکن اصلأ ندارم وارد بازی شدم و هیچ مشکلی نداشت امروز هم همینطور کاملا باز میشه

  2. چه جااالب جم بدزدیم خیلی صفا میده?

  3. بسیار ممنون بخاطر مطالب جالب تون همه ی سایتو مطالعه کردم خیلی سایت خوبیه تازه باهاش آشنا شدم