میزو ام 5 نوت هفته آینده معرفی می‌شود

میزو ام 5 نوت هفته آینده معرفی می‌شود

هفته پیش خبرهایی در مورد برنامه‌ شرکت میزو به منظور معرفی محصولات جدیدش در سال 2016 منتشر شد. در این تقویم کاری تاریخ معرفی گوشی میزو ام 5 نوت (Meizu m5 Note) برای ماه دسامبر کلید خورده بود. هر چند قبلا خبرهایی در مورد رونمایی رسمی آن در ماه نوامبر به گوش می‌رسید. حالا تاریخ دقیق مراسم معرفی این گوشی مشخص شده است. 

شرکت چینی میزو رسما این موضوع را تایید کرده است که گوشی ام 5 نوت در تاریخ ششم ماه دسامبر (مصادف با شانزدهم آذر ماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد. البته بهتر است بدانید که این تاییده به وسیله تصویر تیزری که در بخش بالا آن را مشاهده می‌کنید، اعلام شد.

میزو ام 5 نوت هفته آینده معرفی می‌شود

علاوه بر آن این تصویر تیزر نمایانگر فروش بالای 20 میلیون واحدی گوشی میزو ام 3 نوت نیز هست. بر اساس اطلاعات موجود در این تیزر، تولید گوشی میزو ام 3 نوت در تاریخ معرفی ام 5 نوت متوقف خواهد شد.

مشخصات میزو ام 5 نوت

بر اساس اطلاعات فاش شده تا به امروز، می‌دانیم که این گوشی از چیپست هلیو پی 10 شرکت مدیاتک بهره‌مند خواهد بود. علاوه بر آن میزو ام 5 نوت از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با دقت فول اچ دی (1080p) استفاده خواهد کرد. دیگر موارد فاش شده در مورد این گوشی شامل بهره‌مندی آن از میزان حافظه رم سه گیگابایتی و میزان حافظه داخلی پیش‌فرض 32 گیگابایتی هستند. این گوشی از دوربین اصلی با دقت 13 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد. از طرفی دوربین سلفی آن نیز به سنسوری با دقت 5 مگاپیکسل مجهز خواهد بود. میزو ام 5 نوت به طور پیش‌فرض نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو را به اجرا در خواهد آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*