ترفندهای دوربین ال جی وی 20

بررسی تخصصی دوربین جدیدترین پرچمدار LG ؛ با قابلیت‌های دوربین ال جی وی 20 آشنا شوید

LG تقریبا بدون حاشیه در سال‌های اخیر به فعالیت قدرتمند خود در عرصه گوشی‌های هوشمند ادامه داده و برخلاف دیگر کمپانی‌ها، بدون سر و صدا بازار را با پرچمدارانش تسخیر کرده است؛ سامسونگ یک بمب ساعتی به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. شیائومی با اعلام به فروش‌رفتن تمامی محصولات جدیدش طی فلش سیل شیائومی می نوت 2 و می میکس تنها در چند ثانیه، بسیار اغراق آمیز عمل کرد و هواوی نیز با لو رفتن خبر ارسال اطلاعات مهم گوشی‌های اندرویدی به طور نامحسوس به یک سرور چینی سم بی‌اعتمادی را پاشید. ال جی بدون هیچ گونه حاشیه‌ای به فعالیت خود در دنیای اندروید ادامه داده و مدتی قبل جدیدترین پرچمدارش را معرفی کرد. این محصول قدرتمند خاطره نه چندان قدیمی LG G4 را تداعی می‌کند، چرا که تمرکز فوق‌العاده‌ای در بخش دوربین داشته و علاوه بر کیفیت در این بخش، با امکانات زیادی همراه شده است. در ادامه ویژگی های جدید دوربین ال جی وی 20 را بررسی خواهیم کرد.

این مطلب در 4 صفحه تهیه شده که از طریق شماره صفحات انتهای متن قابل دسترسی است.

اگر LG V20 را به عنوان محصولی در دنیای اتومبیل‌ها تشبیه کنیم، بدون شک باید آن را در رده سوپراسپورت‌ها قرار دهیم؛ ال جی وی 20 ارزان قیمت نیست و هر کاربری توانایی خرید آن را هم به خاطر قیمت بالا و هم به خاطر امکانات زیاد و پیچیده آن ندارد. با کنار زدن بسیاری از رقبا، نه تنها در بخش دوربین بلکه در بسیاری قسمت‌های دیگر اعم از نرم افزاری و یا سخت افزاری این گوشی توانایی آن را دارد تا به عنوان پرچمدار اندرویدی کنونی بازار شناخته شود.

ترفندهای دوربین ال جی وی 20همانطور که به آن اشاره کردیم، این گوشی با دوربین فوق‌العاده خود مجددا پرچمدار دو سال پیش ال جی را به ما یادآور شد. اغلب امکانات جدید دوربین ال جی وی 20 به خاطر دوربین دوگانه آن به وجود آمده‌اند؛ یکی از دوربین‌ها به عکاسی عادی و ثبت تصاویر و ویدیوها با کیفیت بسیار بالا می‌پردازد و دیگری دارای یک لنز زاویه باز برای تصاویر برجسته است. در واقع لنز دوم خود عمل ثبت تصویر را انجام نمی‌دهد، بلکه به عنوان ابزاری کمکی برای لنز اول به منظور افزایش عمق میدان، زاویه دید و میزان زوم به کار می‌رود. در جلوی گوشی یک دوربین (بر خلاف LG V10 که دارای دوربین سلفی دوگانه بود) دیده می‌شود که داراى زاویه دید بیش از معمول بوده و برای دوست‌داران عکاسی سلفی شدیدا ایده‌ال به نظر می‌رسد. اما، برای گرفتن بهترین عکس‌ها توسط دوربین این گوشی، تنها اکتفاکردن به تنظیمات اولیه کافی نیست و باید با امکانات دوربین ال جی وی 20 آشنا باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام بسیار معرفی کامل و مفیدی بود
    خیلی ممنون

  2. باید یه مقایسه ببن پرچمداران کمپانی های بزرگی مثل سونی، سامسونگ، اپل، گوگل و از همه مهمتر GLX ماد (G6)
    قرار بدید! مطمئنم جی ال ایکس میبره!
    خخخخخخخخ ?