آپدیت جدید Arrow Launcher

آپدیت جدید Arrow Launcher با امکاناتی برای شخصی‌سازی بیشتر عرضه شد

یک سال از معرفی لانچر اختصاصی مایکروسافت (Microsoft) برای سیستم عامل اندروید می‌گذرد و به‌دنبال استقبال بسیار خوب کاربران، شاهد انتشار به‌روزرسانی‌های ماهانه از سوی توسعه‌دهندگان هستیم. اخیرا نیز مهندسین مایکروسافت، آپدیت جدید Arrow Launcher را همراه با یک الگوی حرکتی و امکاناتی بیشتر برای شخصی‌سازی در کنار برطرف کردن بسیاری از باگ‌ها، در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

هرچند باید اشاره کنیم تمرکز اصلی توسعه‌دهندگان، ارائه تجربه‌ای روان از یک لانچر قدرتمند برای اندروید است. بسیاری از کاربران سیستم عامل اندروید با نصب لانچرها، از کاهش سرعت دستگاه خود شکایت می‌کنند. اما مایکروسافت تلاش کرده تا با عرضه لانچری قدرتمند، کمترین استفاده را از منابع دستگاه شما داشته باشد.

به‌گفته مایکروسافت، آپدیت جدید Arrow Launcher می‌تواند این نرم افزار را تا 10 درصد سریع‌تر و بهینه‌تر از قبل کند. به‌علاوه امکان استفاده آسان‌تر از سیستم جستجو برای کاربران فراهم شده که تنها کافی‌ست انگشت خود در قسمتی از صفحه به پایین کشیده و محتوای مورد نظر را جستجو کنید.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند با دریافت آپدیت جدید Arrow Launcher ، شکل ظاهری نمایش اپلیکیشن‌ها را مطابق با سلیقه خود و طرح‌های پیش‌فرضی که تعیین شده، تغییر دهند. همچنین حالا ویژگی فیلتر محتوای نمایش داده‌شده در لیست فعالیت‌های اخیر به Arrow Luncher اضافه شده که دست کاربران برای شخصی‌سازی محیط گوشی را بازتر از همیشه خواهد کرد.

هم‌اکنون با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی، می‌توانید آخرین نسخه از Arrow Luncher را برای اندروید دریافت کنید.

عکس های آپدیت جدید Arrow Launcher

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*