گوشی آیفون 2017 در سه مدل عرضه خواهد شد

گوشی آیفون 2017 در سه مدل عرضه خواهد شد

چند هفته پیش، مینگ چی کائو، تحلیل‌گر KGI Security، در اظهار نظری جالب اعلام کرد که گوشی آیفون 2017 در سه مدل عرضه خواهد شد و فقط نام یکی از این مدل‌ها، آیفون 8 (iPhone 8) است.

اپل آیفون 8 صفحه نمایشی 5.8 اینچی با پنل OLED خواهد داشت و علی‌رغم قیمت بالا، همه آنچه از اپل به منظور بزرگداشت ده سالگی آیفون انتظار می‌رود را در خود جای خواهد داد. بنا به گفته کائو، قسمت فعال صفحه نمایش آیفون 8 بین 5.1 تا 5.2 اینچ بوده و بدون حاشیه ساخته خواهد شد.

گوشی آیفون 2017 به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز می‌شود

کائو معتقد است گوشی آیفون 2017 در دو مدل 4.7 و 5.5 اینچی نیز تولید خواهد شد که به ترتیب آیفون 7 اس (iPhone 7s) و آیفون 7 اس پلاس (iPhone 7s Plus) نام‌گذاری می‌شوند. هر دو مدل به نمایشگر LCD مجهز می‌شوند. آیفون 7 اس و 7 اس پلاس هر دو از پردازنده A11 قدرت خواهند گرفت و هر سه مدل آیفون 2017 بدنه‌ای کاملا شیشه‌ای خواهند داشت. بدنه شیشه‌ای باعث خواهد شد هر سه مدل از این گوشی‌ها قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم با سرعت بالا را داشته باشند. همان‌طور که می‌دانید، بدنه فلزی باعث کاهش سرعت این تکنولوژی می‌شود. بنا به ادعای کائو، شرکت فاکسکان (Foxconn) مامور ساخت صفحه نمایش گوشی آیفون 8 خواهد بود و شرکت پگاترون (Pegatron) شارژرهای بیسیم این گوشی را خواهد ساخت.

ما معتقدیم یکی از دلایل استفاده از بدنه شیشه‌ای به جای بدنه فلزی در گوشی آیفون 2017 ، پشتیبانی بهتر از شارژ بی‌سیم است. این بهترین فرصت برای سازندگان قطعات آیفون است تا شارژرهایی بیسیم با عملکرد خوب بسازند. همان‌طور که از شرکت هون های (Hon Hai) انتظار می‌رود خط تولید خود را برای ساخت پنل‌های OLED گسترش دهد، پگاترون نیز باید ساخت شارژرهای بی‌سیم آیفون 8 را به صورت انحصاری تولید کند.

هنوز مشخص نیست هر سه مدل از گوشی آیفون 2017 به قابلیت شارژ بیسیم مجهز شوند. با این حال، انتظار می‌رود اپل در سال 2018 آیفون‌های بیشتری را به این قابلیت مجهز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*