نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016 : بهترین خودروهای شاسی‌بلند به روایت تصویر

هفته گذشته، کشور آمریکا میزبانی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو را آغاز کرد و افراد زیادی از سراسر دنیا برای بازدید از آن به آمریکا سفر کردند. شاید در نگاه اول تصور کنید که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016 ، تنها محصولات قدرتمند یا اتومبیل‌های گران‌قیمت معرفی شده‌اند. اما اینجا برنامه‌های زیادی برای علاقه‌مندان به خودروهای شاسی‌بلند، کامیون‌ها، وانت‌ها و دیگر محصولات مشابه در نظر گرفته شده که با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان نیز همراه بوده است. ما نیز به‌رسم همیشه، مجموعه‌ای منتخب از تصاویر بهترین خودروهای شاسی‌بلند این نمایشگاه را تهیه کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

یکی از سورپرایزهای نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016 ، معرفی شورلت کلرادو زد آر 2 (Chevrolet Colorado ZR2) بود، محصولی که برای اولین‌بار در سال 2014 پیش روی کاربران قرار گرفت و توجه بسیاری از علاقه‌مندان به اتومبیل‌های آف‌رود را به خود جلب کرد.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016

مهندسین شورلت تمام تلاش خود را داشته‌اند تا کلرادو زد آر 2 را با ترکیبی از قابلیت‌های خودروهای شهری و آف‌رود در اختیار کاربران قرار می‌دهد. Mark Reuss، معاون شرکت جنرال موتورز (General Motors) در مورد محصول جدید شورلت می‌گوید: “با ZR2 می‌توانید شنبه‌ها در مناطق و جاده‌های صخره‌ای رانندگی کنید، یکشنبه‌ها سفری به صحرا داشته باشید و دوشنبه‌ها با خیال راحت به محل کارتان بروید.”

همچنین سازندگان برای نمایش قدرت این خودرو، مانعی بزرگ را پیش روی کلرادو زد آر 2 قرار دادند تا از آن عبور کند. همان‌طور که انتظارش می‌رفت، به‌لطف وجود سیستم تعلیق Multimatic DSSV، کلرادو زد آر 2 توانست به آسانی و با حفظ تعادل از موانع پیش رو بگذرد.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016

اما شاید هیچ چیزی نتواند به‌اندازه خبر معرفی اولین شاسی‌بلند شرکت آلفارومئو (Alfa Romeo) با نام استلویو (Stelvio) در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016 برای علاقه‌مندان به محصولات شاسی‌بلند جذاب باشد. استلویو یکی از زیباترین خودروهای شاسی‌بلندی است که تاکنون معرفی شده و قدرت بسیار بالای آن، می‌تواند این زیبای ایتالیایی را هم‌تراز محصولات شرکت‌های پورشه، جگوار و مازراتی قرار دهد.

موتور V6 و 2.9 لیتری شرکت فراری قدرت‌بخش استلویو بوده و نیروی 510 اسب بخاری آن می‌تواند در تعامل با سامانه چهار چرخ متحرک، همه چیز را تحت کنترل استلویو در قرار دهد. درواقع این محصول جدید بر پایه مدل Quadrifoglio طراحی شده و المان‌های یک خودروی کراس‌اور نیز در آن دیده می‌شود.

هنوز قیمت نهایی این خودرو و زمان عرضه آن مشخص نشده، اما سازندگان از وجود نسخه‌ای ارزان‌تر با موتور 2 لیتری و نیروی 280 اسب بخاری خبر داده‌اند.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016

اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود و وانت‌ها هم یکی از بخش‌های اصلی نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016 به حساب می‌آیند. البته محصولی که ما قصد معرفی آن را داریم، خودرویی سفارشی‌ست که در گاراژ RMD پیش روی علاقه‌مندان قرار گفته بود. Urban Madness با ترکیبی از سبک شهری و نظامی طراحی شده و احتمالا جوانان را مجذوب خود خواهد کرد.

اگر ذهنتان درگیر طراحی این خودرو شده، حق دارید چرا که Urban Madness با اقتباس از خودروی Ford Bronco (محصول 1966) طراحی شده است. هر چند در مقایسه، تغییراتی اساسی در بدنه اصلی خودرو، استفاده از مواد دست‌ساز برای قسمت داخلی، سیستم صوتی کیکر (Kicker) و اگزوزهای Borla سبب شده‌اند تا Urban Madness ظاهری مدرن داشته باشد.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016

هنوز تا پایان نمایشگاه خودرو لس آنجلس چند روزی باقی مانده و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه تا 27 نوامبر (7 آذر ماه) قرصت دارند. اما همان‌طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، گستردگی این نمایشگاه و محصولات بسیار متنوع آن شما را سردرگم خواهد کرد. اما گالری تصاویر گجت نیوز می‌تواند در زمانی کوتاه، شما را با بهترین محصولات معرفی‌شده در این نمایشگاه آشنا سازد.

گالری تصاویر نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*