برنامه تلویزیونی گرند تور

برنامه تلویزیونی گرند تور رکورد بیشترین بیننده سرویس ویدیویی آمازون را شکست

بدون شک برنامه تاپ گیر (Top Gear) شبکه بی بی سی (BBC) با فضای طنزآلود و شیوایی که داشت، توجه بسیاری از افراد حتی آنهایی که علاقه‌ای به خودروها نداشتند را به خود جلب کرده بود. اما بعد از آن اخباری منتشر شد که نشان می‌داد اعضای دوست‌داشتنی این تیم دیگر با BBC همکاری نداشته و در عوض با سرمایه‌گذاری شرکت آمازون، در تدارک برنامه تلویزیونی گرند تور (The Grand Tour) هستند. اما آیا این برنامه می‌تواند همانند تاپ گیر موفق باشد؟

پخش جهانی برنامه تلویزیونی گرند تور از ماه دسامبر آغاز می‌شود

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که وب‌سایت آمازون منتشر کرده، قسمت اول برنامه تلویزیونی گرند تور با پشت سر گذاشتن برنامه ساکن برج بلند (The Man in the High Castle)، موفق به شکست رکورد بیشترین بیننده در سرویس Prime Video شده است. همچنین جالب است اشاره کنیم که تا این‌لحظه، برنامه تلویزیونی گرند تور با 10 هزار رای، امتیاز 9.6 از 10 را در وب‌سایت IMDB و با مجموع 15 هزار رای، امتیاز 4.9 از 5 را در آمازون دریافت کرده است. به‌علاوه امتیاز 97 از 100 وب‌سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes)، محبوبیت بالای جرمی کلارکسون (Jeremy Clarkson) و همکارانش را تایید می‌کند.

مدیر ارشد آمازون، جف بزوس (Jeff Bezos) در مورد برنامه تلویزیونی گرند تور اینطور می‌گوید:

مجربان قدیمی تاپ گیر با قدرتی بالا بازگشته و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین محتوا دارند. چالش‌هایی که جیمز، جرمی و ریچارد خود را با آنها درگیر می‌کنند، سبب هیجان‌انگیز شدن گرند تور شده است. به‌علاوه، خلاقیت قابل تحسین آنها در کنار کیفیت فوق‌العاده بالای کار و پخش آن با رزولوشن 4K، بازخورد بسیار خوب مشترکین سرویس Prime را به همراه داشته. من به تیم گرند تور بابت این موفقیت، تبریک می‌گویم.

بی‌شک حتی مدیران آمازون هم انتظار این استقبال گسترده، آن هم در شرایطی که گرند تور تنها در دسترس مشترکین Prime بوده را نداشته‌اند. بر اساس آخرین اخبار، پخش جهانی برنامه تلویزیونی گرند تور از ماه دسامبر آغاز خواهد شد و باید دید که سرمایه‌گذاری 250 میلیون دلاری آمازون برای تولید این برنامه، به نتیجه‌ می‌رسد یا نه.

ما نیز در گجت نیوز به عنوان اولین مرجع فارسی زبان در جهان ، قسمت اول گرند تور را با زیر نویس فارسی اختصاصی منتشر کرده و هر هفته ، قسمت های جدید این مجموعه دیدنی را در بخش دانلود گرند تور به شما تقدیم خواهیم کرد. اگر هنوز موفق به تماشای قسمت اول این برنامه فوق‌العاده زیبا نشده‌اید، می‌توانید آن را با لینک مستقیم و زیرنویس اختصاصی گجت نیوز، دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تشکر از گجت نیوز برای نشر اولین قسمت .