حضور شیائومی در نمایشگاه CES 2017

رسمی: حضور شیائومی در نمایشگاه CES 2017 همراه با یک محصول جدید جهانی

شیائومی اخیرا از هدف خود برای نخستین حضور در نمایشگاه CES 2017 (نمایشگاه لوازم الکتریکی مصرفی) لاس وگاس خبر داده است.  این کمپانی گفته است که هدف از حضور در این نمایشگاه، پرده برداری از یک دستگاه جدید قابل عرضه در سراسر جهان است. با توجه به جمله بندی به کار رفته برای این خبر، بعید به نظر می‌رسد محصول جدید و جهانی این شرکت، یک گوشی موبایل باشد.

مختصر توضیحات رسمی شیائومی برای حضور در پنجمین روز ماه ژانویه و نمایشگاه CES 2017 را در زیر می‌توانید بخوانید:

شرکت فناوری شیائومی، در نخستین حضور خود در نمایشگاه CES 2017 ، از یک محصول جدید هیجان انگیز رونمایی خواهد کرد که قصد دارد مرزهای نوآوری را هول دهد. شیائومی مبتنی بر شعار «نوآوری برای همه» تاسیس شده و محصولاتی با کیفیت، متناسب با تکنولوژی‌های روز را در دسترس همه قرار خواهد داد.

شیائومی، یک تولیدکننده گوشی هوشمند است که اغلب به عنوان اپل چینی شناخته می‌شود و طی سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای را به بازار ایالات متحده داشته است. به هر حال با توجه شایعات اخیر هوگو باربارا، عضو سابق گوگل و اینک نایب رئیس جهانی شیائومی، عنوان کرده است که این کمپانی همچنان در حال کار بر روی پروسه عرضه یک گوشی هوشمند در ایالات متحده است.

محصول شیائومی در نمایشگاه CES 2017 ، گوشی هوشمند نخواهد بود

شیائومی در ماه‌های اخیر، محصولات متنوعی را در ایالات متحده عرضه کرده است، اما تا به حال گوشی هوشمند در سبد کالای قابل ارائه آن‌ها نبوده است. در حال حاضر، سبد محصولات شیائومی مخصوص بازار آمریکا شامل اسپیکر بلوتوثی، پاور بانک و هدفون می‌شود. این کمپانی همچنین سازنده دستگاه های دیگر الکترونیکی نظیر مچبند سلامتی، لپ تاپ، تلویزیون، هدست واقعیت مجازی و گجت‌های هوشمند خانگی است که مختص بازار چین بوده و به صورت محدودی روانه بازارهای سراسر جهان می‌شود.

بی‌تردید شیائومی طی سال‌های نخست حضور خود در عرصه لوازم الکترونیک، پیشرفت فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است.گوشی های هوشمند این شرکت، از ارزش بسیار بیشتری نسبت به آن چه که می‌پردازید برخوردارند و همین قضیه باعث شده تا شیائومی در جدول بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در چین و در سطح بین‌المللی، ارتقا چشمگیری را داشته باشد. با این حال شیائومی همچنان پس از هواوی، وپو و ویوو در رده چهارم تولیدکنندگان گوشی های هوشمند چین قرار دارد.

ما به شدت در انتظار برگزاری نمایشگاه CES 2017 در لاس وگاس هستیم تا با محصول جهانی این شرکت که شیائومی وعده آن را داده است، آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*